هوش مصنوعی هر صنعتی را متحول می کند. رقابت سخت است. این بدان معناست که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی تلاش می‌کنند تا محصولاتشان توسط بازدیدکنندگانی که امیدوارند به مشتریان، مشترکان و کاربران تبدیل شوند، دیده شوند.

AI Lab - قالب وردپرس یادگیری ماشینAI Lab - قالب وردپرس یادگیری ماشینAI Lab - قالب وردپرس یادگیری ماشین
AI Lab نمونه ای از تم های وردپرس راه اندازی هوش مصنوعی است که در ThemeForest موجود است.

یک قالب وردپرس آماده به شما کمک می کند تا وب سایتی ایجاد کنید که استارتاپ شما را از رقبا متمایز کند.

راه اندازی تم های وردپرس در Envato Elements

عناصر Envato مکان مناسبی برای یافتن کیت‌های الگو برای ساخت برنامه تلفن همراه شروع فناوری، تم وب‌سایت و موارد دیگر است. اکنون به Envato Elements بپیوندید و به میلیون ها دارایی خلاقانه دسترسی پیدا کنید که می توانید بدون هیچ محدودیتی دانلود کنید.

1. شرکت راه اندازی – موضوع کسب و کار و فناوری WP

شرکت راه اندازی - موضوع کسب و کار و فناوری WPشرکت راه اندازی - موضوع کسب و کار و فناوری WPشرکت راه اندازی - موضوع کسب و کار و فناوری WP

قالب وردپرس شرکت راه‌اندازی به لطف ویژگی‌هایی که شامل سازنده کشیدن و رها کردن، سه طرح‌بندی وبلاگ، طرح رنگ و تنوع رنگ برای عناصر وب‌سایت و فونت‌های گوگل می‌شود، ساخت و سفارشی‌سازی وب‌سایت شما را سریع و آسان می‌کند.

این موضوع همچنین شامل ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند نمونه کارها و زمان‌بندی رویدادهای تجاری است. این به طور کامل با WooCommerce و تقویم رویدادها سازگار است. شما همچنین می توانید وب سایت نسخه ی نمایشی را با یک کلیک وارد کنید و سفارشی کنید.

2. تم وردپرس Cloven – خدمات راه حل های فناوری اطلاعات

تم وردپرس Cloven - خدمات راه حل های فناوری اطلاعاتتم وردپرس Cloven - خدمات راه حل های فناوری اطلاعاتتم وردپرس Cloven - خدمات راه حل های فناوری اطلاعات

استارت‌آپ هوش مصنوعی شما به یک موضوع پر جنب و جوش نیاز دارد تا توجه کاربران را به کاربران تلفن همراه جلب کند و آنها را در خدمات شما مشترک کند. نسخه‌های نمایشی را نصب کنید که به سرعت راه‌اندازی وب‌سایت آماده SEO شما را انجام می‌دهند، صفحات داخلی را سفارشی می‌کنند و سپس محتوا را اضافه می‌کنند. این تم با WPML و فرم تماس 7 سازگار است.

3. تم وردپرس شهرت – فناوری دیجیتال

شهرت - تم وردپرس فناوری/سرویس دیجیتالشهرت - تم وردپرس فناوری/سرویس دیجیتالشهرت - تم وردپرس فناوری/سرویس دیجیتال

Fame یک قالب راه اندازی هوش مصنوعی وردپرس است که با طراحی های خیره کننده، چیدمان های شیک و صفحات داخلی زیبا، پیچیدگی را برای وب سایت راه اندازی هوش مصنوعی شما به ارمغان می آورد. دارای رنگ های سفارشی ساز داخلی، بیش از 800 فونت، افزونه رویدادها، نمونه کارها، کدهای کوتاه، فرم تماس 7، ادغام MailChimp، نقشه های گوگل و موارد دیگر است. این با WooCommerce، Elementor سازگار است. بر روی دستگاه های تلفن همراه و مرورگرهای مدرن به راحتی کار می کند.

تم های وردپرس راه اندازی هوش مصنوعی در ThemeForest

به دنبال تم مناسب برای استارتاپ خود هستید؟ شما می خواهید انتخاب عالی در ThemeForest را بررسی کنید. ThemeForest بخشی از بازارهای Envato، دارای هزاران تم ممتاز برای انتخاب است. تم های وب سایت راه اندازی هوش مصنوعی.

قالب های وردپرس aiقالب های وردپرس aiقالب های وردپرس ai

بیایید برخی از بهترین تم های استارتاپ هوش مصنوعی را بررسی کنیم.

1. Perceptron – تم وردپرس راه اندازی هوش مصنوعی

Perceptron - تم وردپرس راه اندازی هوش مصنوعیPerceptron - تم وردپرس راه اندازی هوش مصنوعیPerceptron - تم وردپرس راه اندازی هوش مصنوعی

Perceptron یک تم راه اندازی وردپرس هوش مصنوعی است که به زیبایی ساخته شده است که ابزارهایی را برای ایجاد یک وب سایت جامع برای بازدیدکنندگان در اختیار شما قرار می دهد. دارای صفحه‌ساز با کشیدن و رها کردن WP Bakery، نوار لغزنده انقلاب، طرح‌بندی‌های واکنش‌گرا، صدها عنصر الحاقی، گواهینامه‌ها و دموهای نصب سریع است. شما به راحتی می توانید رنگ ها، آرم، فاویکون، سبک هدر، سبک پاورقی، رنگ و موارد دیگر را سفارشی کنید.

2. AI Lab – قالب وردپرس یادگیری ماشین

AI Lab - قالب وردپرس یادگیری ماشینAI Lab - قالب وردپرس یادگیری ماشینAI Lab - قالب وردپرس یادگیری ماشین

AI Lab یک تم هوش مصنوعی راه اندازی وردپرس تمیز، زیبا و پاسخگو است. این شامل صفحات، نسخه های مختلف صفحات، صفحه نمایش و پنجره های بازشو است. سفارشی‌کننده تم، سفارشی‌سازی آن را آسان می‌کند کل ظاهر بصری وب سایت شما از فوترها، فونت ها، رنگ ها و موارد دیگر. علاوه بر این، از WooCommerce، Elementor، نوار لغزنده Revolution، فرم تماس 7 و لیست علاقه مندی YITH WooCommerce پشتیبانی می کند. از کدهای کوتاه نیز پشتیبانی می کند.

3. Vizion 4.0 – تم وردپرس هوش مصنوعی هوش مصنوعی

Vizion 4.0 - تم وردپرس هوش مصنوعی هوش مصنوعیVizion 4.0 - تم وردپرس هوش مصنوعی هوش مصنوعیVizion 4.0 - تم وردپرس هوش مصنوعی هوش مصنوعی

Vizion به شما کمک می کند تا یک وب سایت فراموش نشدنی برای راه اندازی فناوری خود بسازید. هنگام خرید این تم واکنش گرا، یک صفحه فرود، چت باکس، فرم تماس کاری، چندین هدر و طرح بندی پاورقی، فونت ها و آیکون ها را دریافت خواهید کرد. از Elementor و WP Bakery Page Builders پشتیبانی می کند.

4. تم وردپرس Alpas – AI & Data Analytics Startup Elementor

تم وردپرس Alpas - AI & Data Analytics Startup Elementorتم وردپرس Alpas - AI & Data Analytics Startup Elementorتم وردپرس Alpas - AI & Data Analytics Startup Elementor

وردپرس Alpas یک تم راه اندازی هوش مصنوعی بسیار زیبا و سریع است. وب سایت شما تضمین شده است که از صفحه نمایش خارج می شود و توجه کاربران همه دستگاه ها را در همه مرورگرها، حتی به زبان های RTL مانند عربی و عبری جلب می کند.

این تم از WooCommerce، Elementor Page Builder، ACF Pro، WPML، Yoast SEO، Contact Form 7 و Loco Translate پشتیبانی می کند. مطابق با GDPR است.

5. Stike – تم وردپرس راه اندازی فناوری و سئو فناوری اطلاعات

Stike - تم وردپرس راه اندازی فناوری و سئو فناوری اطلاعاتStike - تم وردپرس راه اندازی فناوری و سئو فناوری اطلاعاتStike - تم وردپرس راه اندازی فناوری و سئو فناوری اطلاعات

Stike یک پوسته وردپرس راه اندازی فناوری اطلاعات سبک وزن و برای موبایل است که برای به حداکثر رساندن تجربه کاربران از وب سایت شما در همه دستگاه ها و مرورگرها طراحی شده است.

قابل تنظیم و ویژگی ها است یک افزونه ارسال خبرنامه، وب سایت های آزمایشی، طرح بندی های جعبه ای، ابزارک های سفارشی، سبد خرید ووکامرس و فرم تماس 7. همچنین با افزونه WPML سازگار است و از زبان های RTL پشتیبانی می کند.

6. Albion – تم وردپرس راه اندازی یادگیری ماشین و هوش مصنوعی

Albion - تم وردپرس راه اندازی یادگیری ماشین و هوش مصنوعیAlbion - تم وردپرس راه اندازی یادگیری ماشین و هوش مصنوعیAlbion - تم وردپرس راه اندازی یادگیری ماشین و هوش مصنوعی

این تم راه اندازی وردپرس هوش مصنوعی شامل 34 طرح بندی صفحه و 10 سبک پست وبلاگ با طراحی معاصر است.

از ویژگی های قابل توجه نیز می توان به پشتیبانی از WooCommerce، افزونه Advance Custom Fields، افزونه Yoast SEO، افزونه WPML، پشتیبانی RTL از وب سایت های عبری و عربی اشاره کرد.

بررسی کنید پیش نمایش زنده برای این قالب وردپرس تا ببینید آیا برای شما و کسب و کارتان مناسب است یا خیر.

7. Tekhub – قالب وردپرس راه اندازی هوش مصنوعی چند منظوره

Tekhub - قالب وردپرس راه اندازی هوش مصنوعی چند منظورهTekhub - قالب وردپرس راه اندازی هوش مصنوعی چند منظورهTekhub - قالب وردپرس راه اندازی هوش مصنوعی چند منظوره

اگر ترجیح می‌دهید وب‌سایت راه‌اندازی هوش مصنوعی خود را با استفاده از Elementor Page Builder بسازید، Tekhub تم راه‌اندازی وردپرس هوش مصنوعی عالی برای استفاده است.

این موضوع سئو پسند با Elementor Page Builder، Revolution Slider، 100+ عنصر افزودنی، نسخه نمایشی با یک کلیک، فونت ها، نمادها، هدرها، پاورقی ها و طرح بندی ها بسته بندی شده است.

دارای صفحات اصلی از پیش ساخته شده، درباره، تماس، خدمات، مطالعات موردی، طرح‌بندی وبلاگ‌های متعدد و پرسش‌های متداول است. همچنین شامل گزینه های رنگ و سفارشی سازی نامحدود است

8. تم وردپرس Lumi – Tech Startup

تم وردپرس Lumi - Tech Startupتم وردپرس Lumi - Tech Startupتم وردپرس Lumi - Tech Startup

Lumi به دلیل ظاهر شفاف و پیکسلی خود که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند، متمایز است. امکانات عبارتند از: بیش از 30 وب سایت آزمایشی، واردکننده نسخه ی نمایشی با یک کلیک، بیش از 200 قالب، بیش از 200 عنصر وب سایت، 404 صفحه سفارشی، طرح بندی نمونه کارها و ویجت ها.

برای سفارشی‌سازی: صدها فونت Google و Adobe، انتخابگر رنگ سفارشی، رنگ‌های نامحدود، انیمیشن‌های داخلی، نوار پیشرفت خواندن وبلاگ و سبک‌های نقشه‌های گوگل را دریافت می‌کنید. از WooCommerce، WPML و Polylang و Contact Form 7 پشتیبانی می کند.

9. Pivotal – Data Science & Analytics Theme WordPress

Pivotal - Data Science & Analytics Theme WordPressPivotal - Data Science & Analytics Theme WordPressPivotal - Data Science & Analytics Theme WordPress

قالب وردپرس محوری را انتخاب کنید و سر و شانه های بالاتر از رقابت ایستاده استارتاپ هوش مصنوعی خود را تماشا کنید. در دستگاه های تلفن همراه تازه به نظر می رسد. دارای 3 صفحه اصلی نمایشی، بیش از 200 عنصر افزودنی، افزودنی گواهی، نوار لغزنده Revolutions، رنگ های نامحدود، نمادها، فونت ها و موارد دیگر. با ووکامرس سازگار است.

10. Talkie – Chatbot و Tech Startup Theme WordPress

Talkie - Chatbot و Tech Startup Theme WordPressTalkie - Chatbot و Tech Startup Theme WordPressTalkie - Chatbot و Tech Startup Theme WordPress

اگر زمانی برای تم‌های متورم ندارید، Talkie فقط ویژگی‌های لازم را برای ساختن وب‌سایت برای راه‌اندازی شما بسته‌بندی می‌کند. این قالب وردپرس آماده ترجمه با دموهای یک کلیک برای نصب سریع ارائه می شود. دموها شامل یک فایل XML هستند.

علاوه بر این، این تم کاربر محور است و دارای طراحی UX و UI براق است. ناوبری توسط ناوبری چسبنده و مگا منو انجام می شود. شما می توانید صفحات اصلی، نمونه کارها، لغزنده نمونه کارها، صفحات داخلی و فرم های تماس را سفارشی کنید.

قالب های وردپرس برای ساخت یک وب سایت راه اندازی عالی

دریافت تم مناسب برای استارت‌آپ هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا به سبک راه‌اندازی کنید. مضامینی که به تازگی پوشش داده ایم دارای ویژگی های شگفت انگیزی هستند که به محصول شما اجازه می دهد برجسته شود.

اگر می خواهید در مورد سایر تم های وردپرس متمرکز بر فناوری اطلاعات بیشتری کسب کنید، این مقالات را بررسی کنید: