تم ها جزء اصلی هر وب سایت وردپرسی هستند. آنها نقش بسیار مهمی در تعیین عملکرد و ظاهر یک وب سایت دارند. نصب جدید وردپرس همراه با چند تم پیش فرض نصب شده است. با این حال، موضوع مناسب برای شما به نوع وب سایتی که می خواهید ایجاد کنید بستگی دارد.

بدیهی است که نیازهای یک وب سایت عکاسی با یک وب سایت خبری یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک کاملاً متفاوت است. بنابراین، برای شما مهم است که تم مناسب را در وب سایت خود نصب کنید.

وردپرس یک پلتفرم CMS محبوب است، بنابراین می توانید به راحتی انواع تم های رایگان و پولی را برای وب سایت خود پیدا کنید. در این پست، تمرکز من بر روی تم های رایگان موجود برای وب سایت های کودکان وردپرس خواهد بود.

تم های آموزشی کودکان

بچه ها معمولاً دوست ندارند درس بخوانند. بنابراین، ایجاد موضوعی که به آموزش کودکان خردسال می‌پردازد، نیازمند ایجاد یک طرح رنگارنگ و جذاب است. فونت‌ها باید بازیگوش باشند، رنگ‌ها باید روشن باشند و در حالت ایده‌آل باید تصاویری از بچه‌ها در حال تفریح ​​در سراسر وب‌سایت داشته باشید.

در اینجا چند تم رایگان در فهرست پلاگین وردپرس وجود دارد که این معیارها را برآورده می کند. همه آنها پاسخگو هستند و در دستگاه هایی با اندازه های مختلف صفحه نمایش عالی به نظر می رسند.

مدرسه بچه ها

این مدرسه بچه ها تم برای هر کسی که به دنبال یک تم رنگی و شاد با محوریت آموزش کودکان است ایده آل است.

تم مدرسه بچه هاتم مدرسه بچه هاتم مدرسه بچه ها

این موضوع را می توان در وب سایت های مربوط به مهد کودک، مهدکودک، پیش دبستانی ها و همچنین کلاس های هنر و صنایع دستی استفاده کرد. برخی از ویژگی های خوب تم عبارتند از:

  1. پشتیبانی از ستون های کناری چپ و راست
  2. عرض کامل و طرح بندی دو ستونی
  3. تصاویر برجسته
  4. ویجت ها در پاورقی
  5. هدر، لوگو و منوی سفارشی
  6. گزینه های سفارشی سازی تم

روح آموزش کودکان

این روح آموزش کودکان تم به طور خاص برای وب سایت های آموزشی کودکان طراحی شده است. رنگ ها و تایپوگرافی تم مناسب کودکان است.

روح آموزش کودکانروح آموزش کودکانروح آموزش کودکان

می توانید از این موضوع برای ایجاد وب سایت برای مهدکودک ها، مهدکودک ها، مدارس ابتدایی و غیره استفاده کنید. در اینجا برخی از ویژگی های خوب این موضوع وجود دارد:

  1. پشتیبانی از تصاویر برجسته
  2. ستون های کناری چپ و راست در پست های وبلاگ
  3. عرض کامل و طرح بندی دو ستونی
  4. توانایی ایجاد یک پست چسبناک
  5. پس زمینه، منو و لوگوی سفارشی
  6. ترجمه آماده

EducateUp Kids

این EducateUp Kids از نظر من، تم در بین هر سه موضوع آموزشی، بازیگوش ترین به نظر می رسد. رنگ های روشن واقعاً وب سایت را زنده می کنند.

EducateUp KidsEducateUp KidsEducateUp Kids

وب سایت های مهد کودک، مهدکودک و مدارس ابتدایی با این موضوع عالی به نظر می رسند. برخی از ویژگی های جالب این موضوع عبارتند از:

  1. گزینه های سفارشی سازی فراوان
  2. قالب وب سایت تمام عرض
  3. ستون های کناری چپ و راست
  4. ترجمه آماده
  5. پس زمینه سفارشی و تصاویر برجسته
  6. پشتیبانی از افزونه Learn Press LMS

مهدکودک

به دنبال ایجاد یک وب سایت برای مهدکودک، مدرسه بازی، مهد کودک، مهدکودک، خانه بازی یا مرکز آموزش کودکان خود هستید؟ این مهدکودک موضوع به شما خدمت خوبی خواهد کرد.

مهدکودکمهدکودکمهدکودک

رابط کاربر پسند و گزینه های سفارشی سازی موجود به این معنی است که می توانید سبک تم را بدون هیچ گونه مهارت کدنویسی به روز کنید. دکمه های فراخوان که به صورت برجسته قرار گرفته اند می توانند به افزایش فروش و تعامل کمک کنند.

در اینجا برخی از ویژگی های مفید آن آورده شده است:

  1. در دسترس بودن سبک های ویرایشگر بلوک
  2. پس زمینه سفارشی و لوگوی سفارشی
  3. هدر و منوی سفارشی
  4. طرح بندی تمام عرض و طرح شبکه
  5. ستون های کناری چپ و راست
  6. ویجت های پست و پاورقی چسبناک

تم های فروشگاه اسباب بازی کودکان

بچه ها اسباب بازی هایشان را دوست دارند. اگر در تجارتی هستید که اسباب بازی های بچه گانه تولید و می فروشد، داشتن وب سایتی که محصولات شما را به نمایش بگذارد ضروری است. مانند سایر وب‌سایت‌های کودکان، باید تمی را انتخاب کنید که دارای طراحی رنگارنگ با فونت‌های بازیگوش و گرافیک سرگرم‌کننده باشد.

در اینجا چند تم رایگان وجود دارد که می توانید در وب سایت های فروشگاه اسباب بازی کودکان خود از آنها استفاده کنید. می توانید همه آنها را از پوشه قالب وردپرس دانلود و نصب کنید.

فروشگاه اسباب بازی های کودک

این فروشگاه اسباب بازی های کودک تم از رنگ‌های روشن و فونت‌های سرگرم‌کننده برای جذابیت بچه‌ها استفاده می‌کند. می توانید از آن برای ایجاد یک وب سایت استفاده کنید که یا اسباب بازی می فروشد یا سفارشات مهمانی بچه ها را می گیرد و غیره.

فروشگاه اسباب بازی های کودکفروشگاه اسباب بازی های کودکفروشگاه اسباب بازی های کودک

این موضوع همچنین یک بخش وبلاگ را فراهم می کند که در آن می توانید مقالات مربوط به بچه ها را پست کنید. تبدیل وب سایت خود با این موضوع به یک فروشگاه تجارت الکترونیک تمام عیار فقط نیاز به نصب ووکامرس دارد.

در اینجا برخی از ویژگی های مفید آن آورده شده است:

  1. پشتیبانی از الگوهای ویرایشگر بلوک و سبک های ویرایشگر بلوک
  2. پشتیبانی از BuddyPress و WooCommerce
  3. طرح بندی یک ستون، دو ستون و چهار ستون
  4. پشتیبانی و ترجمه زبان RTL آماده است
  5. ستون های کناری چپ و راست
  6. پست چسبناک و ارسال فونت صفحه

فروشگاه هدیه کودکان

این فروشگاه هدیه کودکان تم ایده آل برای وب سایت هایی است که می خواهند یک فروشگاه آنلاین برای فروش اسباب بازی ها و بازی های کودکان راه اندازی کنند. شما اساساً می توانید انواع اقلام مربوط به کودکان مانند لباس، بازی، اسباب بازی و غیره را بفروشید.

فروشگاه هدیه کودکانفروشگاه هدیه کودکانفروشگاه هدیه کودکان

موضوع سئو پسند، کاملا قابل تنظیم، واکنش گرا است و سرعت بارگذاری صفحه بسیار بالایی دارد.

در اینجا برخی از ویژگی های مفید آن آورده شده است:

  1. شامل یک بخش گواهی برای نمایش نظرات کاربران است
  2. پشتیبانی از سبک های ویرایشگر بلوک
  3. پس زمینه سفارشی، رنگ ها، هدر و لوگو
  4. تصاویر برجسته و پست چسبناک
  5. طرح تمام عرض و دو ستونی
  6. پشتیبانی از نوار کناری چپ و راست
  7. پشتیبانی از زبان های RTL و ترجمه آماده است

فروشگاه اینترنتی کودکان

این فروشگاه اینترنتی کودکان تم برای وب سایت هایی که می خواهند انواع اقلام مربوط به بچه ها را بفروشند عالی است. این می تواند شامل اسباب بازی ها، کتاب ها، کیت های آموزشی، فرمول غذای کودک، اجاره مبلمان کودک و غیره باشد.

فروشگاه اینترنتی کودکانفروشگاه اینترنتی کودکانفروشگاه اینترنتی کودکان

در اینجا برخی از ویژگی های آن است که شما دوست دارید:

  1. پشتیبانی و ترجمه زبان RTL آماده است
  2. طرح وبلاگ یک و دو ستونی
  3. ستون های کناری چپ و راست
  4. پشتیبانی از سبک های ویرایشگر بلوک و بلوک های گسترده
  5. تصاویر برجسته و پست چسبناک
  6. ویجت های تجارت الکترونیک و پاورقی

دارایی های بیشتر مربوط به وب سایت های کودکان

قالب‌های وب‌سایت معمولاً چند منظوره هستند و می‌توانید سبک و محتوای آن‌ها را با توجه به نیازهای خود تغییر دهید. با این حال، این امکان وجود دارد که از تم های رایگان موجود برای استفاده شما کاملاً راضی نباشید. در این صورت، باید Envato Elements را امتحان کنید.

وب سایت کودکان و نوجوانان Enato Elementsوب سایت کودکان و نوجوانان Enato Elementsوب سایت کودکان و نوجوانان Enato Elements

وب سایت تمام شده است 580 قالب وردپرس، افزونه ها و فایل های قالب مربوط به وب سایت های کودکان. آنها همه چیز را از یک وب سایت آموزشی گرفته تا یک وب سایت خرید و همچنین وب سایت برنامه ریزی مهمانی کودکان و غیره را پوشش می دهند.