طراحی و ساخت یک پنل مدیریت از ابتدا می تواند یک درد واقعی باشد. ممکن است مجبور شوید زمان زیادی را برای نوشتن کد دیگ بخار صرف کنید. حتی در مورد زمانی که برای آزمایش می گذرانید و مطمئن شوید که در همه مرورگرها و دستگاه های مختلف به راحتی اجرا می شود ، شروع به کار نکنید. اگر مشاغلی هستید که زمان را ثروت می دانید ، احتمالاً باید در راه های سریعتر کار خود را انجام دهید. چرا وقتی تعداد زیادی الگو در آن وجود دارد که می توانید از آنها به صورت رایگان استفاده کنید ، از ابتدا یک پنل مدیریت ایجاد کنید؟ این مقاله به شما کمک می کند تا الگوی مدیریت Bootstrap 5 مناسب برای پروژه خود انتخاب کنید.

نسخه پایدار Bootstrap v5.0.0 بالاخره در اینجا موجود است. و ما هیجان زده ایم که می بینیم چگونه تغییر شکل داده است. در اینجا برخی از تغییرات عمده در آخرین نسخه Bootstrap آورده شده است.

تفاوت در بوت استرپ 5 چیست؟

  • حذف jQuery
  • تغییر به جاوا اسکریپت وانیل
  • اندازه قلم های پاسخگو
  • واحد اندازه گیری عرض ناودان تغییر کرد
  • عرشه های کارت برداشته شد
  • نوار ورودی بهینه شده است
  • یک کتابخانه آیکون SVG سفارشی
  • سوئیچ از جکیل به هوگو
  • دسته ای از به روزرسانی های کلاس
  • پایان پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر 10 و 11

با بررسی مقاله رسمی می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تغییرات Bootstrap 5 کسب کنید اینجا.

پس بیایید درست شویم! در اینجا بهترین الگوهای مدیریت Bootstrap 5 وجود دارد که می توانید در سال 2021 پیدا کنید.


الگوی مدیریت Skydash Bootstrap 5

پیش نمایش اصلی الگو داشبورد سرپرست Skydash Bootstrap 5.

Skydash یک الگوی کاملاً جدید پنل مدیریت است که محبوبیت زیادی از طرف جامعه توسعه وب کسب می کند. در واقع یکی از بارگیری شده ترین و خریداری شده ترین الگوهای پنل مدیریت در BootstrapDash است.

Skydash با تعداد زیادی صفحه از پیش طراحی شده ارائه می شود که می توانید به راحتی آنها را تنظیم کرده و داشبورد مورد نیاز خود را بدست آورید. این الگوی مدیر به گونه ای طراحی شده است که بیشترین ارزش را برای پول شما به شما ارائه می دهد. کد ساده است پیگیری آن به قدری آسان است که در بین برنامه نویسان جدید و همچنین رمزگذارهای فصلی مورد علاقه قرار می گیرد.

در اینجا برخی از ویژگی های داشبورد مدیریت Skydash Bootstrap 5 با یک نگاه کوتاه آورده شده است:

  • بیش از 75 صفحه در کل
  • داشبوردهای عمودی و افقی
  • تم های روشن و تاریک
  • بیش از 500 م componentsلفه
  • 8 نوع طرح نوار کناری.
  • 25 کتابخانه پلاگین سبک JS.
  • از جمله تقویم ، نقشه ها ، نمودارها ، انتخاب کنندگان تاریخ ، بارگذاری پرونده ها را بکشید و رها کنید ، Kanban ، کارها و غیره

Skydash به جدیدترین نسخه Bootstrap ارتقا یافته است ، اما اگر به دنبال Bootstrap 4 هستید ، می توانید به سادگی با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و در کمترین زمان لینک دانلود را برای شما ارسال خواهیم کرد.

جزئیات بیشتر

الگو داشبورد مدیر مینتونپیش نمایش Minton ، یک الگوی داشبورد سرور Bootstrap 5.

Minton یکی دیگر از پنل های مدیریتی بسیار جذاب است که با Bootstrap 5 ساخته شده است. در زمان نگارش ، نسخه 5.0.0-beta2 است. اما ممکن است به زودی به روز شود ، پس از مدتی ورود به سیستم را فراموش نکنید.

مینتون دارای بسیاری از اجزای دست ساز است که آماده استفاده هستند. این الگو کاملاً پاسخگو است و سفارشی سازی آن یک تکه کیک است! پیروی از کد آن ساده و آسان است. حتی توسعه دهندگانی که تازه کار خود را شروع می کنند کار با این الگو آسان خواهد بود.

در اینجا برخی از نکات مهم داشبورد مدیریت Minton در یک نگاه کوتاه آورده شده است:

  • طراحی تمیز و بصری
  • تم های روشن / تاریک
  • کاملا مستند
  • همراه با صفحات فرود نیز هست
  • بیش از 120 صفحه
  • پشتیبانی از RTL
  • گزینه های طرح چندگانه و خیلی بیشتر!

مینتون 6 گزینه طرح از پیش ساخته شده را ارائه می دهد که می توانید برای ایجاد برنامه های وب مدرن استفاده کنید. سیستم طرح انعطاف پذیر همراه با اتوماسیون ساخت (ابزار ساخت مبتنی بر gulp) ، عناصر UI آماده برای استفاده ، توسعه برنامه های وب مدرن را با سرعت بالا امکان پذیر می کند.

جزئیات بیشتر

الگو مدیر Bootstrap

پیش نمایش الگوی داشبورد سرپرست کافی.

Ample یک الگوی داشبورد است که به دلیل شخصی سازی و منابع آماده برای استفاده معروف است. تمرکز این الگو بر سازگاری با طراحی است.

با هر خرید ، مجموعه ای از اجزای Bootstrap ، پلاگین ها ، تعداد زیادی گزینه بازسازی برای شما فراهم می شود که می تواند متناسب با نیازهای شما استفاده شود. می توانید از این الگو برای ایجاد داشبورد تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال ، داشبورد مدیر فروش ، داشبورد تجسم داده ها و سایر زمینه هایی که هسته اصلی کار شماست ، استفاده کنید.

Ample همچنین دارای یک بخش تجارت الکترونیکی است که می تواند برای ساخت برنامه های تجارت الکترونیک ، داشبورد تجارت الکترونیک ، داشبورد فروش آنلاین و غیره مفید باشد. این شامل یک لیست محصول و صفحات جزئیات طراحی شده به شما می باشد تا بهترین تنظیمات بصری را به شما ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر ، لینک زیر را ببینید.

جزئیات بیشتر

AdminKit Bootstrap 5 Admin الگو

پیش نمایش الگوی داشبورد AdminKit Bootstrap 5.

این یک الگوی مدیریت کاملاً چشمگیر است که دارای صدها م componentsلفه ، فرم ، جدول ، نمودار ، صفحه و آیکون رابط کاربر است. همه این موارد ، در بالای Bootstrap 5. ساخته شده است. AdminKit قدرتمند ، پاسخگو و سفارشی سازی آن آسان است.

AdminKit با بیش از 500 م Uلفه UI ارائه می شود. از فرم ها ، ورودی ها به جداول و اجزای تقویم. آنها همچنین پشتیبانی عالی پس از فروش را ارائه می دهند. همچنین می توانید به تمام به روزرسانی های آینده دسترسی پیدا کنید. شما می توانید بین 3 طرح رنگ ، 3 داشبورد و بیش از 45 صفحه انتخاب کنید. آزادی زیادی وجود دارد. اگر از من بپرسید فوق العاده ارزشش را دارد. با کلیک روی پیوند زیر جزئیات بیشتر را کسب کنید.

با استفاده از صفحات از پیش ساخته شده 70٪ وقت خود را برای بازاریابی کاهش دهید

3 طرح رنگی ، 3 داشبورد و بیش از 45 صفحه با اجزای مختلف ، آزادی انتخاب و ترکیب را به شما می دهد. بدون مهارت طراحی لازم است.

جزئیات بیشتر

Material Admin Pro

پیش نمایش Material Admin Pro ، یک الگوی داشبورد سرور Bootstrap 5.

Material Admin Pro از StartBootstrap ترکیبی کامل از زبان Material Design و جدیدترین چارچوب Bootstrap 5 است. این یک جعبه ابزار UI است که تمام قابلیت ها و انعطاف پذیری های ارائه شده توسط Bootstrap را دارد. از آنجا که Bootstrap 5 پشتیبانی از jQuery را حذف کرده است ، این الگو بدون jQuery کاملاً کاربردی است.

اگر به دنبال دریافت پنل مدیریتی با سبک طراحی Material هستید ، این الگو عالی است. این الگو همچنین همراه با پلاگین های سبک شخص ثالث است که قابلیت های اضافی را اضافه می کند. این شامل انتخاب کنندگان تاریخ ، نمودارها ، نمودارها ، جداول داده ها و موارد دیگر است!

مانند همه الگوهای StartBootstap ، شما می توانید به روزرسانی منظم Material Admin Pro را داشته باشید. آنها دائماً محصولات خود را بهبود می بخشند و می توانید اطمینان حاصل کنید که از الگوهای آنها ناامید نخواهید شد. الگوهای آنها همچنین با مستندات دقیق و پشتیبانی مشتری (ایمیل) ارائه می شود. امروز با استفاده از پیوندهای زیر آن را بررسی کنید.

جزئیات بیشتر

ولت – قالب داشبورد Bootstrap 5

قالب های داشبورد سرور ولت بوت استرپ 5

Volt یک داشبورد مدیریت محبوب از Themesberg است. این یک بورد استرپ 5 داشبورد مدیریت است که دارای بیش از 100 جز components ، 11 صفحه مثال و 3 پلاگین با Vanilla JS است. این شامل 11 صفحه به عنوان مثال ، شامل یک نمای کلی ، ورود به سیستم ، ثبت نام ، صفحه معاملات و بسیاری دیگر است.

این یک پروژه منبع باز است ، اما ما به شدت توصیه می کنیم به نسخه پولی الگو بروید. این بیش از 800 جز، ، 20 صفحه نمونه و بیش از 10 افزونه پیشرفته دارد. ولت را با استفاده از لینک زیر بررسی کنید.

جزئیات بیشتر

قالب مدیریت DashboardKit Bootstrap 5

پیش نمایش قالب داشبورد مدیریت DashboardKit bootstrap 5

فرقی نمی کند که شما یک توسعه دهنده تازه کار باشید ، یک طراح باشید یا یک نفر با سالها تجربه. DashboardKit یک الگوی پنل مدیریت است که با توجه به همه ساخته شده است. با بیش از 200 صفحه همراه است. همچنین ادعا می شود که دارای کدی بسیار بهینه شده است که باید سرعت بالاتری در شما ایجاد کند و داشبورد را بسیار سبک و سریع کند.

الگوهای آنها نیز به طور مرتب به روز می شوند و اطمینان حاصل می کنند که جدیدترین نسخه بدون اشکال از الگوهای مورد علاقه خود را دریافت می کنید. DashboardKit همچنین دارای فیلم های آموزشی است که دنبال کردن آنها آسان است. با استفاده از لینک زیر می توانید این موارد را تماشا کرده و با این داشبورد زیبا بیشتر آشنا شوید.

جزئیات بیشتر

خب! حالا شما مالک آن هستید! ما برخی از بهترین داشبوردهای مدیریت Bootstrap 5 را که می توانید در سال 2021 بیابید ، گردآوری کرده ایم. با انتشار الگوهای بیشتر ، این لیست مرتباً به روز می شود. به راحتی می توانید این مقاله را علامت گذاری کنید و الگوهایی را که اضافه شده اند نیز بررسی کنید.

سوالی دارید؟ در زیر نظر دهید و به بحث بپیوندید. ما ممکن است از بین نظرات یک نفر خوش شانس را انتخاب کرده و کد کوپن تخفیف را به شما هدیه دهیم

برنامه نویسی مبارک!