مطمئن نیستید افزونه های وردپرس چیست؟ آیا می خواهید بدانید چگونه از افزونه های وردپرس برای حرفه ای تر کردن سایت خود و پر از ویژگی های وب سایت مدرن استفاده کنید؟

نمونه کارها ساز اسلایدر پیشرفتهنمونه کارها ساز اسلایدر پیشرفتهنمونه کارها ساز اسلایدر پیشرفته
Advanced Slider Portfolio Builder یکی از افزونه‌های بسیار با کیفیت موجود در Envato Elements است.

پلاگین های وردپرس بخشی ضروری از هر سایت وردپرس مدرن هستند. بیش از 55000 افزونه وردپرس وجود دارد که می تواند عملکرد وب سایت شما را افزایش دهد. این قابلیت توسعه یافته به شما کنترل بیشتری بر وب سایت می دهد و به بازدیدکنندگان وب سایت شما تجربه بهتری از وب سایت می دهد.

در این مقاله قصد داریم به اصول اولیه افزونه های وردپرس بپردازیم. ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم که افزونه های وردپرس چیست، چگونه آنها را نصب کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم.

در پایان این مقاله، اعتماد به نفس لازم برای نصب افزونه ها و راه اندازی آن ها در وب سایت خود را خواهید داشت. بیایید وب سایت شما را به سطح بعدی ببریم و نحوه استفاده از افزونه های وردپرس را بیاموزیم.

Envato Elements: دانلود نامحدود

Envato Elements سرویسی است که ارائه می دهد اشتراک دانلود نامحدود، به این معنی که شما آزاد هستید تا هر تعداد آیتم را که دوست دارید از میلیون ها دارایی دیجیتال دانلود کنید. این شامل مضامین و پلاگین های ممتاز وردپرس، آیکون ها، عکاسی استوک، صدای بدون حق امتیاز و ویدیوی استوک می شود.

اشتراک تحت پوشش مجوز تجاری ساده است که به شما حق استفاده از مورد را در پروژه‌های مختلف، از جمله پروژه‌هایی که ماهیت تجاری دارند، می‌دهد.

این مجوز برای آینده قابل اثبات است، به این معنی که حتی اگر اشتراک خود را لغو کنید و دیگر نتوانید موارد را از Envato Elements بارگیری کنید، هرگونه استفاده ثبت شده موجود همچنان تحت پوشش قرار می گیرد.

ابتدا اجازه دهید در مورد پیشنهادی صحبت کنیم که همه صاحبان سایت وردپرس می توانند از آن استفاده کنند.

پلاگین های WP
Envato Elements دارای هزاران دارایی وردپرس با کیفیت بالا از جمله افزونه ها است.

اشتراک امروز

امروز مشترک شوید و شروع به ایجاد کنید، یا بیشتر بدانید که چرا Envato Elements برای کاربران وردپرس عالی است.

افزونه های وردپرس چیست؟

پلاگین های wpپلاگین های wpپلاگین های wp

قبل از اینکه به نحوه نصب و استفاده از افزونه های وردپرس بپردازیم، اجازه دهید ابتدا به چیستی افزونه وردپرس نگاه کنیم.

افزونه وردپرس بسته ای از کد است که به سایت وردپرس شما قابلیت بیشتری می دهد. پلاگین ها از کد PHP ساخته شده اند و دارایی های دیگری مانند تصاویر، CSS و جاوا اسکریپت را شامل می شوند.

بهترین بخش در مورد افزونه های وردپرس این است که شما نیازی به کدنویسی ندارید. پلاگین‌ها را به‌عنوان برنامه‌هایی در نظر بگیرید که به شما امکان می‌دهند به ویژگی‌های جدیدی دسترسی داشته باشید که می‌توان آن‌ها را در سایت فعلی‌تان قرار داد.

افزونه ها بخش ضروری هر وب سایت وردپرسی هستند. مهم نیست که چه نوع سایتی را ایجاد می کنید، عملکردهای اضافی باید اضافه شود.

در حال حاضر، بیش از 50000 افزونه رایگان وردپرس در دسترس است WordPress.org و هزاران افزونه ممتاز و رایگان که می توانید در وب سایت خود نصب کنید.

می دانید که برای ایجاد یک وب سایت وردپرس حرفه ای باید از افزونه ها استفاده کنید، اما آیا باید از افزونه های رایگان یا پریمیوم استفاده کنم؟

افزونه های وردپرس رایگان در مقابل پرمیوم

پلاگین های پریمیومپلاگین های پریمیومپلاگین های پریمیوم

اگر می‌توانید پلاگین‌ها را به صورت رایگان دریافت کنید، چرا می‌خواهید برای افزونه‌های پریمیوم هزینه کنید؟

در اینجا دلایل اصلی برای استفاده از افزونه های پریمیوم به جای افزونه های رایگان آورده شده است.

  • امکانات بهتر و بیشتر
  • پشتیبانی تمام وقت
  • امنیت به روز شده
  • سازگاری نسخه وردپرس

اگر بودجه کمی دارید و به تازگی با سایت وردپرس خود شروع کرده اید، افزونه های رایگان گزینه بسیار خوبی هستند. سپس وقتی شروع به جلب توجه وب سایت خود کردید، می توانید شروع به اضافه کردن افزونه های پولی کنید.

هنگام اضافه کردن یک افزونه رایگان به سایت خود، باید به چند جزئیات توجه کنید تا مطمئن شوید که این افزونه در سایت شما کار می کند. باید ببینید آیا این افزونه با نسخه وردپرس شما سازگار است، اخیراً به‌روزرسانی شده است و سایر کاربران در مورد این افزونه چه می‌گویند.

بیایید اکنون نگاهی به نحوه نصب افزونه های وردپرس برای سایت خود بیاندازیم.

نحوه نصب افزونه های وردپرس

نصب افزونه های وردپرس بسیار ساده است.

برای نصب یک افزونه، به قسمت خود بروید WP Dashboard > Plugins > Add New. سپس منوی افزونه وردپرس و نوار جستجو را مشاهده خواهید کرد. در نوار جستجو، نام یا نوع افزونه‌ای را که می‌خواهید نصب کنید، وارد کنید.

نصب پلاگین هانصب پلاگین هانصب پلاگین ها

پس از یافتن افزونه، روی آن کلیک کنید الآن نصب کن دکمه. پس از نصب افزونه، باید افزونه را فعال کنید. یک فعال کنید دکمه ظاهر می شود که در آن الآن نصب کن دکمه بود. را کلیک کنید فعال کنید و افزونه آماده استفاده خواهد بود.

شما می توانید تمام افزونه هایی را که نصب کرده اید از داشبورد وردپرس خود مدیریت کنید. را کلیک کنید Plugins > Installed Plugins. یک منو ظاهر می شود که در آن می توانید تمام افزونه هایی را که نصب کرده اید مشاهده کنید. از این منو می توانید تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید، افزونه را غیرفعال کنید یا آن را حذف کنید.

منوی افزونه هامنوی افزونه هامنوی افزونه ها

نصب تعداد زیادی افزونه می تواند بر سرعت سایت شما تأثیر بگذارد، بنابراین انتخاب کنید که از کدام افزونه ها در سایت خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از افزونه های وردپرس

تنظیمات wpتنظیمات wpتنظیمات wp

نوع افزونه ای که برای نصب انتخاب می کنید نحوه استفاده شما از آنها را تعیین می کند. هیچ دستورالعمل منحصر به فردی در مورد نحوه استفاده از همه افزونه های وردپرس وجود ندارد.

برخی از افزونه‌ها ممکن است بلافاصله پس از فعال کردن آن‌ها اجرا شوند و برخی دیگر صفحه راه‌اندازی را نمایش می‌دهند. هرچه پلاگین پیچیده تر باشد، احتمالاً باید تنظیمات بیشتری را انجام دهید.

به عنوان مثال، افزونه غیرفعال کردن نظرات، پس از فعال شدن، به طور خودکار نظرات روی پست های شما را غیرفعال می کند. هیچ راه اندازی مورد نیاز نخواهد بود.

از طرف دیگر، اگر افزونه عضویت پولی را نصب کنید، تنظیمات زیادی لازم است. این تنظیم می‌تواند شامل گزینه‌هایی برای پرداخت‌ها، صفحاتی که می‌خواهید قفل شوند و بسیاری از گزینه‌های دیگر مربوط به عضویت در یک وب‌سایت باشد.

برای مشاهده تمام ویژگی هایی که می توانید برای یک افزونه سفارشی کنید، به آن بروید Plugins > Installed Plugins. سپس کلیک کنید تنظیمات تحت هر یک از افزونه هایی که برای تنظیم افزونه نصب کرده اید.

افزونه Perfect WordPress را پیدا کنید

امروز افزونه های وردپرس را دانلود کنید

افزونه های وردپرس برای هر نوع وب سایت وردپرسی که ایجاد می کنید ضروری هستند.

برای افزودن قابلیت به سایت خود می توانید از افزونه های رایگان یا پریمیوم استفاده کنید. با این حال، افزونه‌های ممتاز وردپرس مطمئن‌ترین، امن‌ترین و غنی‌ترین تجربه را در اختیار شما قرار می‌دهند.

با استفاده از قسمت افزونه ها در داشبورد وردپرس به راحتی می توانید افزونه ها را نصب و فعال کنید.

هر افزونه مجموعه ای از گزینه های سفارشی سازی خاص خود را دارد. بسته به اینکه پلاگین چقدر پیچیده یا ساده است، ممکن است نصب اضافی هنگام نصب لازم باشد.

همین امروز با یک افزونه وردپرس شروع کنید و سایت خود را به سطح بالاتری ببرید!