با توجه به اینکه وب چقدر پیچیده شده است، این کار آسان است از برخی جزئیات کوچک چشم پوشی کنید درست قبل از انتشار بزرگ و گاهی اوقات انتخاب تکنیک یا استراتژی مناسب برای رسیدگی به یک مشکل خاص دشوار است. آنجاست چک لیست های طراحی می تواند کمک کند – و چند مورد جدید نیز وجود دارد که ممکن است برای شما مفید باشد.

طراحی چک لیست

طراحی چک لیست مجموعه ای است که همیشه در حال رشد است بهترین شیوه های طراحی، همه در یک مکان جمع شده اند. تقریباً همه چیز از چک لیست برای صفحات مستقل گرفته تا عناصر و جریان ها و همچنین موضوعات و نام تجاری را خواهید یافت. منبع کوچکی که توسط جورج هاتزیس ایجاد شده است.

طراحی چک لیست
آ چک لیست جامع برای همه UI: از کنترل های فرم گرفته تا بازیابی رمز عبور.

چک لیست سیستم طراحی

چک لیست سیستم طراحی یک چک لیست منبع باز برای برنامه ریزی، ساخت و ساز است رشد یک سیستم طراحی. این شامل پایه و اساس چیزهایی است که برای زبان طراحی، نشانه های طراحی، اجزای اصلی، ابزار و مدیریت پروژه باید در نظر داشته باشید. به زیبایی توسط افراد خوب خلق و نگهداری شده است تغییر شکل داده است. همچنین، ممکن است بخواهید بررسی کنید کتابچه راهنمای سیستم های طراحی همچنین و شما می توانید چک لیست طراحی سیستم را در Figma دانلود کنید.

چک لیست سیستم طراحی
یادآوری خوبی از چیزهایی که باید در سیستم طراحی خود در نظر داشته باشید، در چک لیست سیستم طراحی.

دسترسی غیرچک لیست

دسترسی غیرچک لیست کامل است راهنمای دسترسی، با امتیازات گروه بندی شده بر اساس موضوعات و معیارهای موفقیت، با فیلترهای WCAG 2.0 و WCAG 2.1 و توصیه های بهترین عمل. می توانید چک لیست را بر اساس موضوع و نقش مرتب کنید. یک ابزار فوق العاده توسط افراد خوب در آنپیا.

دسترسی غیرچک لیست
بسیار کامل چک لیست دسترسی، گروه بندی شده بر اساس موضوعات و معیارهای موفقیت. UX خوب در مورد دسترسی خوب است.

چک لیست پروژه A11y

چک لیست پروژه A11y یک چک لیست بسیار کامل دیگر برای دسترسی است که به تمام جزئیات دقیق از فرم ها و کنترل ها تا ویدئو، صدا و انیمیشن. همچنین به بخش‌های خاصی از WCAG در هر بخش جداگانه با مثال‌ها و دستورالعمل‌های بیشتر پیوند می‌دهد. مرتب!

چک لیست پروژه A11y
چک لیست پروژه A11y با یک نمای کلی بسیار دقیق از مسائل دسترسی که باید با اجزای رایج در نظر گرفته شود: از لیست ها گرفته تا ویدیو و صدا. یک معدن طلا!
بیشتر بعد از پرش! ادامه مطلب زیر ↓

چک لیست سیستم طراحی قالب Trello

شما و تیمتان روی یک سیستم طراحی کار می کنید؟ این طراحی قالب چک لیست سیستم برای Trello یک مثال عالی از چگونگی انجام این کار است ساختار کار شما و همه را در یک صفحه درگیر نگه دارید. حتی اگر کاربر Trello نیستید، این الگو ایده‌های ارزشمندی را برای ایجاد چک لیست خود از مواردی که باید هنگام کار بر روی پروژه‌ای مانند این مراقبت کنید، ارائه می‌کند.

الگوی چک لیست سیستم طراحی
همه چیز آماده است در یک قالب Trello: از مؤلفه‌های رابط کاربری گرفته تا توکن‌های طراحی تا نقاط تماس دسترسی.

اجزای سیستم طراحی Gov.UK (Figma)

تیم دوست داشتنی پشت Gov.UK یک را منتشر کرده است مجموعه کاملی از سبک ها و اجزای سازنده برای خدمات دولت بریتانیا طراحی شده است. در طول فرآیند طراحی، تیم طراحی اجزا را آزمایش و اعتبارسنجی کرده است و ما می‌توانیم از آنها برای بررسی حالات یا شرایط که شاید هنوز در طراحی خود در نظر نگرفته ایم.

شما همچنین می توانید بررسی کنید کیت نمونه اولیه GOV.UK اگر می خواهید تمام کامپوننت ها را به صورت محلی نصب کنید، و سیستم طراحی GOV.UK برای کشف نحوه استفاده از سبک ها و اجزاء در نمونه سازی.

الگوی چک لیست سیستم طراحی
همه اجزای فرم در همه حالت ها، در یک مکان: فایل Figma اجزای سیستم طراحی GOV.UK.

جداول پیچیده UX Tree

اسلاوا شستوپالوف در مقاله خود در مورد معماری یک میز پیچیده، چگونگی طراحی و جداول پیشرفته معمار – با یک چک لیست بسیار جامع درخت جدول از تمام جزئیات ظریفی که اغلب فراموش می شوند یا نادیده گرفته می شوند.

چک لیست جداول پیچیده UX
همه چیزهایی که در یک جدول پیچیده، با حالت‌های مختلف برای ردیف‌ها، ستون‌ها و سلول‌ها قرار می‌گیرد: جدول‌های پیچیده بررسی UX.

دستور UX یک ابزار کوچک مفید برای کشف و انتخاب برخی از آنها است ابزارهای پروژه UX و تکنیک های پروژه شما همچنین به شما امکان می دهد زمان مورد نیاز برای کار انجام شده را تخمین بزنید. همه ابزارها به گروه ها تقسیم می شوند و اگر روی هشتگ ها کلیک کنید، منابع مفید زیادی برای هر دسته پیدا خواهید کرد. ایجاد و نگهداری توسط الکساندرو گریگوریو.

دستور UX
ماجراجویی UX خود را انتخاب کنید، با دستور UX.

نمودار جریان روش های تحقیق UX

چطوری چی رو انتخاب میکنی روش های تحقیق UX بهترین کار را برای شما دارد؟ حداقل 20 روش محبوب و مفید وجود دارد نمودار جریان روش های تحقیق UX توسط Norman-Nielsen Group به شما کمک می کند تا مورد مناسب را پیدا کنید.

این یک مرور کلی از استراتژی های رایج را ارائه می دهد که به روش های رفتاری، نگرشی، کیفی و کمی گروه بندی می شوند. هنگامی که بدانید به دنبال چه بینش هایی هستید، می توانید استراتژی خود را انتخاب کنید با استفاده از نمودار

نمودار جریان روش های تحقیق UX
چگونه روش تحقیق UX مناسب را انتخاب کنیم؟ نمودار جریان روش های تحقیق UX پشت شما را گرفته است

چک لیست طراحی فرم UX

با طراحی فرم وب، تشخیص آن می تواند بسیار دشوار باشد فقط جزء مناسب برای استفاده در هنگام پرسیدن یک سوال خاص تیم پشت سر لیفت یک نمودار جریان ایجاد کرده است تا برای طراحان (و نه طراحان به طور یکسان) تصمیم گیری برای فرم های خود را آسان تر کند.

در یک مقاله در مورد الگوهای انتخاب فرم، رونی گوسوامی مشکلاتی را که تیم در هنگام طراحی یک کنترل تقسیم‌بندی شده با آن روبرو شد و اینکه چگونه به یک نمودار جریان کنترل انتخاب فرم در نتیجه.

چک لیست طراحی فرم UX
چگونه می توان در مورد فرم ها تصمیم طراحی گرفت؟ لیفت چک لیست طراحی فرم UX اینجا برای کمک است

درختان تصمیم برای اجزای سیستم طراحی

سیستم های طراحی اغلب دارای طعم های مختلف هستند. مطمئناً اجزای اساسی، رنگ، تایپوگرافی و فاصله، اما اغلب اجزای پیچیده‌تر، دستورالعمل‌های استفاده، ملاحظات دسترسی و پیش‌نمایش‌های زنده نیز وجود خواهد داشت. علاوه بر این، سیستم طراحی بوم روز کاری شامل می شود نمودارهای جریان برای تصمیم گیری از چه اجزایی استفاده کنید، با نمونه هایی از نتیجه ای که طراحان و غیر طراحان می توانند برای تصمیم گیری از آن پیروی کنند.

فلوچارت برای اجزای سیستم طراحی
سیستم طراحی بوم روز کاری شامل درخت تصمیم و نمودارهای جریان برای بسیاری از الگوها و مؤلفه ها است.

چک لیست طراحی تعامل

این چک لیست IxD که آرون لگاسپی و آمیت جاخو خلق کردند به ما کمک می کند تا a درک بهتر تعامل. هر زمان که در حال ایجاد نوعی تعامل هستید – خواه یک کنترل، ناوبری یا یک رابط کامل باشد – می توانید از چک لیست برای ارزیابی طراحی خود در برابر مقرون به صرفه بودن، سادگی، ساختار، سازگاری، دسترسی، تحمل و بازخورد استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که آن است. استفاده آسان برای همه

چک لیست IxD
تعامل طراحی خود را با چک لیست طراحی تعامل.

امتیاز: ابزار متن به تایم لاین

Markwhen: متن به تایم لاین هست یک باور نکردنی ابزار کوچک به ایجاد جدول زمانیبه عنوان مثال برای برنامه ریزی پروژه یا جدول زمانی زندگی! تو بنویس نشانه گذاری متن و به یک جدول زمانی آبشاری زیبا تبدیل می شود. همچنین به صورت a پسوند کد VS.

ابزار Text-to-Timeline
ایجاد یک جدول زمانی خارج از متن ساده، با مارکون.

و این یک بسته بندی است!

اگر به دنبال جواهرات بیشتری مانند این هستید، ما در چند سال گذشته چند راهنمای UX را با چک لیست منتشر کرده‌ایم، بنابراین به کاوش در آنجا ادامه دهید. چک لیست مبارک، همه!

سرمقاله Smashing
(il)