آیا باید قالب وردپرس خود را به روز کنید اما نمی دانید چگونه؟ مطمئن نیستید که باید تم های رایگان یا پولی را متفاوت به روز کنید؟

وردپرس به شما این امکان را می دهد که تم های رایگان و پولی وردپرس خود را به راحتی به روز کنید تا بتوانید وب سایت خود را به روز نگه دارید.

به روز رسانی تمبه روز رسانی تمبه روز رسانی تم
می توانید تمام قالب های وردپرس خود را به سرعت و به راحتی از داشبورد وردپرس به روز کنید.

برای شما مهم است که سایت وردپرس خود را به روز نگه دارید. امنیت و سازگاری با وردپرس بدون داشتن یک موضوع به‌روز می‌تواند مشکلات جدی باشد. همچنین، در دسترس قرار دادن آخرین ویژگی های تم برای وب سایت شما ضرری ندارد.

در این مقاله به دو روشی که می توانید قالب وردپرس خود را به روز کنید، خواهیم پرداخت.

حتی قبل از شروع به روز رسانی پوسته خود، به شدت توصیه می شود که ابتدا از سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

قبل از اینکه به نحوه به روز رسانی قالب وردپرس خود بپردازیم، بیایید یک پیشنهاد باورنکردنی برای صاحبان سایت وردپرس مورد بحث قرار دهیم.

Envato Elements: دانلود نامحدود

Envato Elements سرویسی است که ارائه می دهد اشتراک دانلود نامحدود، به این معنی که شما آزاد هستید تا هر تعداد آیتم را که دوست دارید از میلیون ها دارایی دیجیتال دانلود کنید. این شامل مضامین و پلاگین های ممتاز وردپرس، آیکون ها، عکاسی استوک، صدای بدون حق امتیاز و ویدیوی استوک می شود.

اشتراک تحت پوشش مجوز تجاری ساده است که به شما حق استفاده از مورد را در پروژه‌های مختلف، از جمله پروژه‌هایی که ماهیت تجاری دارند، می‌دهد.

مجوز برای آینده است، به این معنی که حتی اگر اشتراک خود را لغو کنید و دیگر نتوانید موارد را از Envato Elements بارگیری کنید، هر گونه استفاده ثبت شده موجود همچنان تحت پوشش قرار دارد.

عناصر انواتوعناصر انواتوعناصر انواتو
هزاران دارایی با کیفیت بالا را برای وب سایت وردپرس خود در Envato Elements بارگیری کنید.

امروز مشترک شوید

امروز مشترک شوید و شروع به ایجاد کنید، یا بیشتر بدانید که چرا Envato Elements برای کاربران وردپرس عالی است.

چگونه یک قالب وردپرس رایگان یا پولی را به روز کنیم

پس از اینکه از وب سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کردید، آماده به روز رسانی تم خود هستید.

شما می توانید یک قالب وردپرس رایگان و پولی را به همین روش به روز کنید. دو راه برای به روز رسانی تم شما وجود دارد و هر دو را می توان از داشبورد وردپرس انجام داد.

اگر کد سفارشی را به سایت وردپرس خود اضافه کرده اید، باید یک قدم اضافی بردارید تا مطمئن شوید که سفارشی سازی های خود را از دست نمی دهید.

بیایید اکنون هر دو روش به‌روزرسانی تم‌ها و نحوه به‌روزرسانی تم خود را در صورت افزودن سفارشی‌سازی پوشش دهیم.

به روز رسانی یک تم بدون کد سفارشی

اگر کد سفارشی را به موضوع خود اضافه نکرده اید، به روز رسانی آن ساده است.

اولین راه برای به روز رسانی پوسته، رفتن به وردپرس است داشبورد > ظاهر > تم ها. از آنجا، روی اکنون به روز رسانی کنید گزینه ای در موضوع فعال شما.

به روز رسانی تم از منوی تمبه روز رسانی تم از منوی تمبه روز رسانی تم از منوی تم

راه دوم برای به روز رسانی تم خود از داشبورد وردپرس این است که به آن بروید داشبورد > به روز رسانی ها صفحه را به پایین اسکرول کنید تا صفحه را ببینید تم ها بخش.

اگر طرح زمینه شما به روز باشد، متن را خواهید دید، تم های شما همه به روز هستند.

اگر برای تم‌های فعال یا غیرفعال به‌روزرسانی موجود باشد، در اینجا فهرست می‌شود. اگر می خواهید تم را به روز کنید، روی آن کلیک کنید به روز رسانی تم ها دکمه کنار موضوعی که می خواهید به روز شود.

به روز رسانی تم از داشبورد wpبه روز رسانی تم از داشبورد wpبه روز رسانی تم از داشبورد wp

خودشه! طرح زمینه شما اکنون به روز است.

به روز رسانی یک تم با کد سفارشی

هنگامی که کد سفارشی را به قالب وردپرس خود اضافه می کنید، اگر از روش بالا برای به روز رسانی قالب خود استفاده کنید، تمام تغییرات ایجاد شده را از دست خواهید داد.

بهترین راه برای به روز رسانی قالب وردپرس با کد سفارشی، ایجاد یک تم فرزند و افزودن کد سفارشی خود در آن است.

تم کودک یک تم فرعی است که ظاهر و عملکردی مشابه با تم والدین شما دارد. وقتی در طرح زمینه فرزند تغییراتی ایجاد می‌کنید، تغییرات در طرح زمینه اصلی کپی نمی‌شوند. این به شما امکان می دهد بدون از دست دادن سفارشی سازی، تم اصلی را به روز کنید.

برای یادگیری نحوه ایجاد یک تم کودک، آموزش زیر را بررسی کنید:

هنگامی که یک تم کودک ایجاد کردید و سفارشی سازی های خود را به آن اضافه کردید، می توانید سایت وردپرس خود را از آن به روز کنید ظاهر > تم ها یا داشبورد > به روز رسانی ها در داشبورد وردپرس

به روز رسانی یک تم از ThemeForest

ThemeForest هزاران تن دارد قالب های وردپرس با کیفیت بالا که می توانید با قیمت مناسب دانلود کنید.

جنگل تمجنگل تمجنگل تم

اگر قبلاً یک تم از ThemeForest خریداری کرده‌اید، برای به‌روزرسانی تم خود باید رویه‌ای متفاوت از آنچه در بالا ذکر شد دنبال کنید. برخی از تم های ThemeForest به شما این امکان را می دهند که تم خود را به طور خودکار به روز کنید، اما اکثر آنها این کار را نمی کنند.

برای به‌روزرسانی تم ThemeForest، باید افزونه Envato Market را دانلود کرده و آن را راه‌اندازی کنید. برای انجام این کار، به قسمت زیر بروید افزونه وردپرس Envato Market صفحه در مرحله بعد، آخرین نسخه افزونه را دانلود کنید.

از آنجا، به داشبورد وردپرس خود بروید و کلیک کنید Plugins > Add New > Upload Plugin. به افزونه ای که به تازگی دانلود کرده اید بروید و آن را آپلود کنید.

آپلود افزونهآپلود افزونهآپلود افزونه

اکنون یک پیوند داشبورد WP جدید به نام ظاهر می شود بازار انواتو. روی این لینک کلیک کنید و صفحه تنظیمات ظاهر می شود.

اکنون باید یک توکن شخصی ایجاد کنیم تا Envato بتواند با سایت وردپرس شما ارتباط برقرار کند. کلیک کنید بر روی با کلیک بر روی این لینک متن در مرحله یک از Envato API Connection را فعال کنید بخش.

برای ایجاد توکن روی لینک کلیک کنیدبرای ایجاد توکن روی لینک کلیک کنیدبرای ایجاد توکن روی لینک کلیک کنید

اگر به حساب Envato خود وارد شده باشید، به صفحه ایجاد توکن هدایت خواهید شد. اگر وارد نشده اید، از شما خواسته می شود این کار را انجام دهید.

برای ایجاد توکن، نام دلخواه خود را در آن وارد کنید نام رمز بخش. در مرحله بعد کادری را که خوانده اید و با شرایط موافقت کرده اید علامت بزنید و روی دکمه سبز رنگ کلیک کنید تا توکن شما ایجاد شود.

رمز ایجاد کنیدرمز ایجاد کنیدرمز ایجاد کنید

سپس یک صفحه موفقیت با کد رمز شما ظاهر می شود. کد خود را کپی کنید و آن را در یک دفترچه یادداشت یا جایی در رایانه خود قرار دهید. Envato توکن ها را ذخیره نمی کند، بنابراین مهم است که یک کپی از این کد داشته باشید. برای تأیید اینکه کد خود را کپی کرده اید، کادر را علامت بزنید و سپس روی دکمه سفید کلیک کنید.

موفقیت رمزی ایجاد کردموفقیت رمزی ایجاد کردموفقیت رمزی ایجاد کرد

سپس برگردید به داشبورد وردپرس > Envato Market. توکن خود را در رمز فیلد در صفحه Envato Market، و روی آن کلیک کنید ذخیره تغییرات دکمه.

اضافه کردن نشانهاضافه کردن نشانهاضافه کردن نشانه

با کلیک بر روی دکمه ذخیره تغییرات ممکن است پیام خطایی را مشاهده کنید. اگر این اتفاق افتاد، به سادگی توکن خود را دوباره به فیلد توکن اضافه کنید و کار خواهد کرد.

خطا در افزودن رمزخطا در افزودن رمزخطا در افزودن رمز

سپس صفحه Envato Market بازخوانی می شود و حاوی یک است تم ها برگه در این برگه، مضامین شما وجود خواهد داشت. از این صفحه می توانید تم خود را به روز کنید.

به روز رسانی تمبه روز رسانی تمبه روز رسانی تم

به روز رسانی یک تم از Envato Elements

Envato Elements یکی دیگر از بازارهای عالی برای دانلود است بهترین تم های وردپرس در فروشگاه.

تم وردپرس انواتو عناصرتم وردپرس انواتو عناصرتم وردپرس انواتو عناصر

نویسندگان تم در Envato Elements به‌روزرسانی‌هایی را برای مضامین خود منتشر می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که مطابق شرح کار می‌کنند و در برابر نگرانی‌های امنیتی بزرگ محافظت می‌شوند، و همچنین گاهی اوقات نسخه‌های اختیاری را به‌روزرسانی می‌کنند.

اگر یک تم از Envato Elements خریداری کرده اید، باید گزارش تغییرات را در صفحه مورد بررسی کنید.

تغییرات ثبت شدهتغییرات ثبت شدهتغییرات ثبت شده

گزارش تغییرات موجود در صفحه مورد، تمام به‌روزرسانی‌هایی را که توسط نویسنده انجام شده و تاریخ انتشار آنها را مشخص می‌کند.

برای دسترسی به این به‌روزرسانی‌ها، کافی است مورد خود را دوباره دانلود کنید تا به‌روزترین نسخه را دریافت کنید.

دوباره تم دانلود کنیددوباره تم دانلود کنیددوباره تم دانلود کنید

سایت وردپرس خود را ارتقا دهید

وردپرس یک پلتفرم CMS کامل با ویژگی های فراوان است. برای اینکه بدانید چگونه از وب سایت وردپرس خود بیشترین بهره را ببرید، برخی از مقالات زیر را بررسی کنید:

همین امروز قالب وردپرس خود را به روز کنید!

به روز رسانی قالب وردپرس آسان است. می توانید قالب خود را از قسمت تم ها یا قسمت به روز رسانی داشبورد وردپرس به روز کنید.

اگر در سایت وردپرس خود سفارشی سازی کرده اید، باید از یک تم فرزند هنگام به روز رسانی سایت وردپرس خود استفاده کنید.

آیا به دنبال دارایی های بیشتری برای وب سایت وردپرس خود هستید؟

فرصت عالی را برای صاحبان سایت های وردپرسی از دست ندهید. Envato Elements دارای یک اشتراک ماهانه کم که به شما نه تنها به افزونه ها و تم های وردپرس بلکه به هزاران دارایی خلاق دیگر نیز دسترسی می دهد.