به دنبال یک ماکت کامپیوتر رومیزی با کیفیت بالا برای نمایش طراحی خود هستید؟ جلوترش رو نگاه نکن. در این پست، ما بهترین الگوهای مدل دسکتاپ را برای دستگاه های دسکتاپ مک و ویندوز ارائه می دهیم.

ایستگاه های کاری جدید سرفیس استودیو مایکروسافت در میان متخصصان خلاق بسیار محبوب هستند. این باعث می شود دستگاه به یک انتخاب عالی برای نمایش طرح های خلاقانه شما به مشتریان و در نمونه کارها شما تبدیل شود.

ما چند مدل موکاپ شیک سرفیس استودیو، و همچنین انواع دیگر مدل‌های کامپیوتر دسکتاپ مک و ویندوز پیدا کرده‌ایم.

بیش از 2 میلیون مدل محصول، قالب و موارد دیگر با دانلود نامحدود

هزاران ماکت محصول زیبا (هم برای محصولات فیزیکی و هم برای دستگاه) را دانلود کنید تا طراحی دیجیتال یا فیزیکی خود را با عضویت Envato Elements به نمایش بگذارید. از 16 دلار در ماه شروع می شود و به شما دسترسی نامحدود به کتابخانه رو به رشدی با بیش از 2000000 مدل، دارایی های طراحی، گرافیک، تم، عکس و موارد دیگر را می دهد.

الگوهای موکاپ را کاوش کنید

انتخاب برتر

ماکت کامپیوتر رومیزی مدرن

این ماکت کامپیوتر رومیزی مدرن و زیبا برای همه نوع استفاده از نمایش کار شما تا مشتریان و طراحی هدر وب سایت و موارد دیگر عالی است.

این قالب در فرمت فایل PSD با اشیاء هوشمند موجود است تا ویرایش و جایگزینی تصویر با تصویر خود را برای شما آسان‌تر کند.

چرا این یک انتخاب برتر است

همه موارد موجود در ماکت در لایه‌های سازمان‌یافته قرار می‌گیرند، به این معنی که می‌توانید به راحتی آن‌ها را به دلخواه خود برای طراحی یک صحنه ماکت منحصربه‌فرد مرتب کنید. این باعث می شود که ماکت برای طراحان گرافیک ارزش بیشتری داشته باشد.

مدل واقعی دسکتاپ iMac

محیط واقع گرایانه و خلاقانه این ماکت آن را به گزینه ای عالی برای نمایش صفحه نمایش در وب سایت های مختلف راه اندازی و خلاق تبدیل می کند. می توانید از آن برای طراحی هدر وب سایت، نمایش موارد در نمونه کارها و موارد دیگر استفاده کنید.

ماکت های دسکتاپ مینیمال مشکی

یک مدل دسکتاپ کاملاً قابل ویرایش با طراحی مینیمالیستی. شما به راحتی می توانید این الگو را با استفاده از اشیاء هوشمند آن سفارشی کنید تا تصویر صفحه را جایگزین کنید و عناصر را هر طور که دوست دارید مرتب کنید.

ماکت کامپیوتر سرفیس استودیو

این قالب زیبای ماکت سرفیس استودیو در 6 نوع مختلف ارائه می شود. این شامل یک فایل PSD کاملا قابل تنظیم است که دارای لایه های سازمان یافته و اشیاء هوشمند است. شما می توانید از این ماکت برای نمایش آثار هنری خلاقانه، طراحی وب سایت، طرح های گرافیکی و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین برای ساخت هدر وب سایت نیز عالی است.

6 ماکت استودیو سرفیس

این بسته از ماکت‌های مایکروسافت سرفیس استودیو در قالب PSD نیز عرضه می‌شود. این شامل 6 الگوی ماکت است که رایانه رومیزی را در چندین زوایای مختلف نشان می دهد و به شما امکان می دهد طرح های خود را به روش های مختلف ارائه دهید. قالب را می توان به راحتی با استفاده از اشیاء هوشمند سفارشی کرد و می توانید هر طور که دوست دارید در اطراف لوازم جانبی دستگاه حرکت کنید.

مدل مک پرو 2019

این مدلی از نسخه جدید 2019 اپل مک پرو است. ماکت همچنین شامل پایه نمایشگر جدید و گران قیمت و برج رومیزی با طراحی سبک رنده پنیر است.

این قالب در یک فایل PSD با وضوح 5000 در 3750 با کیفیت بالا همراه با اشیاء هوشمند ارائه شده است.

این ماکت نه تنها دارای Mac Pro جدید است، که یک یافته نادر است، بلکه به شما امکان می دهد از ماکت به صورت رایگان در پروژه های شخصی و تجاری خود استفاده کنید.

ماکت صفحه دسکتاپ سه بعدی رایگان

این مدل منحصر به فرد دسکتاپ برای نمایش طرح های وب سایت شما در یک نمونه کار یا یک وب سایت عالی است. این قالب دارای صفحه نمایش های شناور است که می توانید به راحتی با فتوشاپ ویرایش کنید. این قالب برای استفاده در پروژه های شخصی و تجاری شما رایگان است.

ماکت دسکتاپ مک رایگان PSD

محیط پس زمینه خلاقانه و واقعی این ماکت آن را به انتخابی عالی برای استفاده با پروژه های خلاقانه شما تبدیل می کند. استفاده از آن رایگان است و با فرمت PSD عرضه می شود.

Microsoft Surface Studio Mockups v.2

یکی دیگر از مدل های کامپیوتری شیک سرفیس استودیو با طراحی مینیمالیستی. این قالب ماکت شامل 3 نسخه مختلف از ماکت با پس زمینه قابل تغییر، سایه های قابل تنظیم و لوازم جانبی متحرک می باشد. این الگو برای نمایش طرح ها در یک وب سایت یا گرافیک رسانه های اجتماعی عالی است.

بسته کیت موکاپ کامپیوتر سرفیس استودیو

این مجموعه عظیمی از ماکت‌های سرفیس استودیو مایکروسافت است که دارای 39 زاویه و نمای مختلف از دستگاه است. این شامل ماکت های دستگاه در موقعیت های مختلف است تا به شما امکان می دهد از آنها در موقعیت های مختلف ارائه استفاده کنید. این قالب ها در فایل های PSD با وضوح 4000 در 4000 پیکسل موجود است.

سازنده مدل دسکتاپ

این یک کیت تولید کننده ماکت است که به شما امکان می دهد صحنه های ماکت و صحنه های تصویر قهرمان خود را ایجاد کنید. این کیت دارای بسیاری از عناصر قابل تنظیم و متحرک و ماکت های دستگاه است که می توانید آنها را هر طور که دوست دارید ترتیب دهید تا الگوهای ماکاپ منحصر به فردی ایجاد کنید تا در کارهای طراحی خود استفاده کنید.

ماکت کامپیوتر - 14 حالت

مجموعه ای از 14 قالب مدل iMac و MacBook. این بسته دارای چندین الگوی شبیه‌سازی منحصربه‌فرد و واقعی است که رایانه‌های رومیزی اپل را نشان می‌دهد. آنها در فایل های PSD با وضوح 3500 در 2300 پیکسل با جلوه عمق میدان برای تمرکز بیشتر طرح های شما موجود هستند.

6 ماکت دستگاه پاسخگو

مجموعه‌ای از 6 ماکت دستگاه شامل خانواده‌ای از دستگاه‌های اپل از جمله iMac، MacBook، iPhone و iPad. این بسته شامل 6 ماکاپ جداگانه برای هر دستگاه با وضوح 3000 x 2000 پیکسل است. همچنین می توانید به راحتی قالب ها را با استفاده از اشیاء هوشمند سفارشی کنید.

ماکت iMac Pro PSD

یک الگوی ماکت دسکتاپ با کیفیت بالا که نمای جلوی Apple iMac Pro را دارد. این الگو دارای اشیاء هوشمند و با وضوح 4000 x 3000 است.

ماکت مانیتور منحنی فوق عریض

این الگوی ماکت دسکتاپ دارای یک مانیتور فوق عریض است. می توانید از آن برای نمایش پروژه ها و طرح های خلاقانه استفاده کنید. این قالب به صورت فایل PSD قابل ویرایش در دسترس است.

مدل iMac iScreen

مجموعه ای از قالب های ساده و مینیمال مدل iMac. این مجموعه شامل 5 ماکاپ مختلف با نماهای مختلف از کامپیوتر رومیزی اپل است. همچنین می‌توانید از بین ۶ گزینه پس‌زمینه مختلف انتخاب کنید و قالب‌ها را هر طور که دوست دارید سفارشی کنید.

مدل دسکتاپ Mac Clean Style

یک مدل تمیز و خلاقانه کامپیوتر iMac. این شامل 2 سبک مختلف از مدل‌های رایانه رومیزی است که می‌توانید از آنها برای نمایش طرح‌ها، اسکرین‌شات‌های وب‌سایت و صفحه‌نمایش برنامه‌ها در ارائه‌ها استفاده کنید.

ماکت ویترین وب PSD

این الگوی مدل iMac به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک تصویر، طرح‌های وب‌سایت و برنامه‌های خود را در چندین نمای به نمایش بگذارید. این در وضوح 5200 x 2880 پیکسل موجود است و از سفارشی سازی پیشرفته با قابلیت افزودن یا حذف سایه ها، تغییر پس زمینه و کشیدن و رها کردن موکاپ ها برای ایجاد صحنه های خود پشتیبانی می کند.

ماکت کامپیوتر دسکتاپ iMac

یک الگوی ماک آپ خلاقانه iMac که می توانید با ارائه های طراحی مینیمال و مدرن خود از آن استفاده کنید. این قالب در 10 تنوع با زوایای مختلف کامپیوتر رومیزی موجود است. این قالب در یک فایل PSD با وضوح 5000 x 3333 پیکسل ارائه می شود.

مدل رایگان Mac Pro 2019

یک قالب رایگان دیگر از مک پرو جدید. این قالب در قالب وکتور موجود است و می توانید آن را با استفاده از Adobe Illustrator ویرایش کنید. این کاملاً مقیاس پذیر است و شامل عناصر جدا شده است.

Mockup Zoom In Surface Studio

این یک الگوی ماک آپ منحصر به فرد از Microsoft Surface Studio است که به شما امکان می دهد برنامه ها و طراحی های وب سایت را با بخش های بزرگنمایی شده به نمایش بگذارید. این برای نشان دادن ویژگی ها و عناصر خاص طرح های شما با استفاده از ماکت رایانه رومیزی ایده آل است. این بسته شامل 6 الگوی مختلف است.

ماکت استودیو سطح ایزومتریک

یکی دیگر از موکاپ های شیک سرفیس استودیو با نمای ایزومتریک از طراحی. این بسته همراه با چندین الگوی مدل سازی مختلف ارائه می شود که نسخه های رنگی مختلف رایانه را نشان می دهد. قالب ها را می توان به راحتی با استفاده از اشیاء هوشمند سفارشی کرد.

خلاق صحنه میز

یک کیت سازنده صحنه موکاپ خلاقانه که می توانید از آن برای ایجاد صحنه های ماکت منحصر به فرد خود استفاده کنید. این بسته شامل عناصر زیادی برای ایجاد موکاپ های شیک است و به شما امکان می دهد هم مدل های رایانه رومیزی و هم لپ تاپ را ایجاد کنید.

ماکت اولیه سرفیس استودیو

این یک ماکاپ ساده و ابتدایی سرفیس استودیو است که می‌توانید با انواع مختلف ویترین، نمونه کارها و ارائه‌های طراحی از آن استفاده کنید. این برای نمایش طرح‌های وب‌سایت، صفحه‌نمایش برنامه‌ها و موارد دیگر عالی است.

پس‌زمینه سفید Mockup iMac را تمیز کنید

یکی دیگر از الگوهای مدل iMac با پس‌زمینه مینیمالیستی. این قالب به طور کامل مجهز به اشیاء هوشمند برای ویرایش آسان تر و در یک فایل PSD 4000 x 2662 پیکسل است.

23 ماکت نمایش صفحه دسکتاپ

این بسته دارای 23 ماکت کامپیوتر دسکتاپ مختلف است که می توانید با ارائه ها و ویترین های مختلف طراحی استفاده کنید. این قالب ها دارای 7 نمای مختلف از دستگاه ها هستند و یک لوگوی قابل ویرایش نیز بر روی دستگاه تعبیه شده است.

قالب سفید iMac Desktop Mockup

این قالب مدل iMac دارای یک محیط خلاقانه و مطالعه است. این برای نمایش صفحات وب سایت و برنامه ایده آل است. این قالب در رزولوشن 5k موجود است و به راحتی می توان آن را به دلخواه شخصی سازی کرد.

ماکت دسکتاپ پاسخگو برای ارائه

یک الگوی مدل دیگر که دارای iMac Retina 5k است. این الگو دارای یک پس‌زمینه قابل تغییر است و شامل مدل‌های مجزای iPad، MacBook و iPhone نیز می‌شود.

ماکت دسکتاپ کامپیوتر

در اینجا ما یک مدل PSD دسکتاپ برای وب سایت، ارائه های گرافیکی و نام تجاری شما داریم که به Adobe Photoshop CS5+ نیاز دارند.

ماکت دسکتاپ کامپیوتر

با استفاده از این قالب می توانید از بین 8 دستگاه، 4 میز مختلف، 4 صندلی و انواع عناصر تزئینی و پس زمینه برای ایجاد صحنه خود انتخاب کنید. همه عناصر شامل سایه های واقع گرایانه روی یک لایه هستند که از آن جدا شده اند.

در مرحله بعد، ما 4 سبک مختلف iMac/Desktop Mock-Up داریم تا طراحی وب سایت شما را در ظاهر واقعی به نمایش بگذاریم. این فایل های ماکت از ویژگی شی هوشمند استفاده می کنند که به شما کمک می کند طراحی را فقط در چند ثانیه تغییر دهید (دستورالعمل PDF شامل). اگر به کمک نیاز دارید، می توانید با من تماس بگیرید!

ماکت دسکتاپ کامپیوتر

ما یک ماکت دسکتاپ و لپ تاپ را برای به نمایش گذاشتن طرح شما در ظاهری واقعی ارائه می دهیم. این فایل فتوشاپ بصورت لایه لایه و قابل ویرایش با استفاده از قابلیت smart object می باشد. فقط با دوبار کلیک کردن بر روی تصویر کوچک لایه شی هوشمند، در یک سند جدید باز می شود، سپس طرح خود را در آن جایگذاری کرده و ذخیره کنید.

ماکت دسکتاپ کامپیوتر

سرفیس استودیو یک دسکتاپ طراحی شده برای افراد خلاق است که به شما امکان می دهد زوایای و موارد دیگر را سفارشی کنید. این سطح از سفارشی سازی در این مدل PSD رایانه نیز موجود است. می توانید رنگ دستگاه، لوازم جانبی و موارد دیگر را در شش صحنه موجود تغییر دهید.

ماکت دسکتاپ کامپیوتر

این مدل مک شما را به یک صفحه نمایش محدود نمی کند. با این دانلود چندین صفحه و طرح را به نمایش بگذارید. با هشت صحنه مختلف همراه است، بنابراین شما می توانید انتخاب کنید. خلاقیت ساده این مدل دسکتاپ مک را از صفحه مورد آن بررسی کنید.

ماکت دسکتاپ کامپیوتر

با این ماکت سه بعدی شگفت انگیز یک کامپیوتر، مسیر مصور را طی کنید. دوستانه و سرگرم کننده است. قالب PSD ماکت کامپیوتر PC نیز قابل تنظیم است. شما می توانید پس زمینه ها و رنگ ها را تنها با چند کلیک تغییر دهید.

ماکت دسکتاپ کامپیوتر

شما می توانید آن را قدیمی نگه دارید یا یک iMac جدید را در این دانلود ماکت به نمایش بگذارید. صحنه ساده دارای خاصیت خاصی است. پس زمینه و میز ساده ای دارد، اما دستگاه ها ستاره های نمایش هستند. ماکت کامپیوتر PSD را در فتوشاپ روشن کنید و در کمترین زمان ویرایش را شروع کنید!

ماکت دسکتاپ کامپیوتر

این ماکت کامپیوتر مک فوق‌العاده در PSD چهار فایل با وضوح بالا را در جهت افقی و عمودی با زاویه‌ها و تنظیمات نوری متنوع ارائه می‌دهد. فایل ها به صورت لایه ای سازماندهی شده اند و با استفاده از Smart Object به راحتی و به سرعت قابل ویرایش هستند.

با ماکت‌های مک‌بوک و مجموعه‌های ماکت‌های آیفون به جستجوی ماکت‌های بیشتر ادامه دهید.