هنگامی که ایده کسب و کار عالی خود را مطرح می کنید، اغلب با رقابت سختی روبرو می شوید. شما باید داستان رشد شرکت خود را بگویید تا سرمایه گذاران و کارمندان را به شرکت خود اضافه کنید. صفحه اصلی می تواند به انتقال پیام شما کمک کند.

Pitch Decks طرح کسب و کار شما را به سرمایه گذاران بالقوه معرفی می کند. قالب‌های کلیدی Pitch Deck بهترین راه برای موفقیت شما هستند. لهستانی منجر به ارائه موفقیت آمیز زمین می شود. به همین دلیل بسیار مهم است که با ارائه عرشه زمین شگفت انگیز برجسته شوید.

این قالب‌های Keynote فوق‌العاده و حرفه‌ای طراحی شده را که به‌طور خاص برای ارائه کسب‌وکار یا پیشنهاد سرمایه‌گذار ساخته شده‌اند، بررسی کنید و با کلیک یک دکمه آماده دانلود و سفارشی‌سازی هستند.

بیش از 2 میلیون الگوی کلیدی، الگوهای پاورپوینت + موارد دیگر

هزاران قالب Keynote و بسیاری از عناصر طراحی دیگر را با عضویت ماهانه Envato Elements دانلود کنید. از 16 دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان دسترسی نامحدود به کتابخانه رو به رشدی با بیش از 2000000 قالب ارائه، فونت، عکس، گرافیک و موارد دیگر را می دهد.

الگوهای کلیدی را کاوش کنید

الگوی کلیدی Pitch Deck

الگوی بعدی ارائه کسب و کار Keynote ما تم Eternity است، یک طراحی ساده و خیره کننده که برای هر نوع کسب و کاری مناسب است تا با نیازهای خود سازگار شود. دارای پنج تم رنگی دوست‌داشتنی است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، به‌علاوه نسبت‌های صفحه عریض و استاندارد و قابلیت کشیدن و رها کردن تصویر.

الگوی کلیدی Pitch Deck

بعدی در انتخاب الگوهای صفحه اصلی ما Codequa است، یک تم ارائه چند منظوره که 30 اسلاید منحصر به فرد با وضوح بالا، انتقال اسلایدهای زیبا و طیف وسیعی از طرح‌بندی‌های هدفمند را ارائه می‌دهد که آماده پر شدن با محتوای شخصی شما هستند.

الگوی کلیدی Pitch Deck

بعدی Maloa است، مجموعه‌ای با ظاهر فوق‌العاده حرفه‌ای متشکل از 100 اسلاید سرمایه‌گذاری منحصربه‌فرد و کاملاً قابل ویرایش که دارای دو تنوع تم رنگی، فرمت عریض 16:9، تصاویر شکل برداری با کیفیت بالا، و مکان‌نماهای تصویر را بکشید و رها کنید.

الگوی کلیدی Pitch Deck

الگوی بعدی کسب و کار Pitch Deck ما Majors است، طراحی ساده و تمیزی که برای کسب و کار در صنعت فناوری و فناوری اطلاعات ایده آل است. دارای پنج طرح رنگی جذاب برای انتخاب شماست و با PowerPoint و Google Slides و همچنین Keynote سازگار است.

الگوی کلیدی Pitch Deck

بعدی Tonal است، مجموعه ای خیره کننده از 30 اسلاید مدرن و خلاقانه که دارای یک پالت رنگ خنثی باشکوه با پنج تنوع مختلف است، و با طیف وسیعی از گرافیک های برداری و فونت های رایگان به همراه مکان نگهدارنده عکس برای سفارشی سازی فوق العاده آسان ارائه می شود.

الگوی کلیدی Pitch Deck

قالب Packard pitch deck ایده‌آل برای کسب‌وکاری که می‌خواهد در دنیای شرکت‌ها تاثیرگذار باشد، برای طیف وسیعی از صنایع ایده‌آل است و شامل نسبت ابعاد گسترده همه‌کاره، پنج گزینه رنگ مدرن، و قابلیت کشیدن و رها کردن رسانه است.

الگوی کلیدی Pitch Deck

Simori یک الگوی جدید و ساده Keynote Pitch Deck است که سه تم رنگی از پیش ساخته شده، مکان‌نماهای عکس را بکشید و رها کنید، تغییرات روشن و تاریک، و طیف بسیار مفیدی از اسلایدهای از پیش ساخته شده را ارائه می‌کند که می‌تواند برای هر نوع ارائه تجاری سازگار شود.

الگوی کلیدی Pitch Deck

در مرحله بعد، ما Tera را داریم، یک برداشت بسیار همه کاره و مدرن از یک موضوع ارائه شرکتی که مطمئناً حتی پرطرفدارترین مشتریان یا سرمایه گذاران را تحت تاثیر قرار می دهد! دارای 54 طرح بندی اسلاید منحصربفرد است و دارای مکان‌هایی برای عکس کشیدن و رها کردن به‌علاوه فونت‌های وب رایگان و گرافیک با کیفیت بالا است.

الگوی کلیدی Pitch Deck

Sinde مجموعه ای زیبا از اسلایدهایی با مضمون تجاری است که می تواند برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرد و دارای 30 طرح بندی منحصر به فرد و مدرن، پنج طرح رنگی چشم نواز، عملکرد جای جای عکس و عناصر گرافیکی مبتنی بر برداری با کیفیت بالا است.

الگوی کلیدی Pitch Deck

ایده آل برای استفاده به عنوان یک قالب برای یک تجارت مجازی یا آنلاین مانند یک فروشگاه تجارت الکترونیک یا آژانس آنلاین، این الگو در مجموع شامل 150 اسلاید است و پنج طرح رنگی، نمادهای برداری کاملاً قابل ویرایش و زیبایی شناسی حرفه ای و تمیز را ارائه می دهد. .

الگوی کلیدی Pitch Deck

بعدی در مجموعه ما از بهترین قالب‌های Pitch Deck Keynote، تم ارائه تجاری Ergo است که دارای طرح رنگی براق با الهام از اقیانوس‌های آبی و سبز و تایپوگرافی sans serif پررنگ، به‌علاوه اینفوگرافیک‌های قابل تنظیم و انتقال اسلایدهای زیبا است.

الگوی کلیدی Pitch Deck

در اینجا ما الگوی Marquee pitch deck Keynote را داریم، که اگر به دنبال چیزی فوق‌العاده حرفه‌ای با طیف گسترده‌ای از نمودارها، نمودارها و جداول هستید که به شما کمک می‌کند تا مورد خود را بسازید، انتخاب خوبی است! دارای پس زمینه تیره با متن و عناصر گرافیکی کاملاً قابل ویرایش است.

الگوی کلیدی Pitch Deck

در مرحله بعد ما Latitude را داریم، یک راه ساده و در عین حال موثر برای تعامل با مشتریان یا سرمایه گذاران بالقوه و به دست آوردن خرید آنها! دارای 70 اسلاید با آیکون های برداری، فونت های رایگان، مکان های عکس و اینفوگرافیک های پویا برای سفارشی سازی شما، که همگی با طراحی تمیز و کاربردی چیده شده اند.

الگوی کلیدی Pitch Deck

Huboa قالب عرشه زمین یا تم ارائه تجاری عالی برای کسب و کار الهام گرفته از هنر و صنایع دستی است. دارای طیف وسیعی از تصاویر شکل برداری و دو تم رنگی منحصر به فرد، به علاوه ماکت‌های کشیدن و رها کردن و مکان‌نماهای تصویر برای سفارشی‌سازی آسان است.

الگوی کلیدی Pitch Deck

چه به دنبال یک الگوی ارائه برای طرح تجاری خود یا هر هدف دیگری باشید، Logic شما را پوشش داده است. 30 اسلاید منحصر به فرد با طراحی مینیمال و ظریف ارائه می دهد که به سختی می توان از کنار آن عبور کرد. به راحتی یکی از بهترین قالب های Keynote موجود است!

الگوی کلیدی Pitch Deck

بعدی Associa است، مجموعه‌ای از 36 اسلاید با طراحی زیبا که می‌توان آن‌ها را ویرایش و تنظیم کرد تا مطابق با تمام نیازهای صفحه اصلی کسب‌وکار شما باشد. دارای طیف وسیعی از عناصر قابل تغییر اندازه و ویرایش، به علاوه سازگاری با Keynote، PowerPoint و Google Slides است.

الگوی کلیدی Pitch Deck

Comera یک الگوی حیرت‌انگیز Keynote Pitch Deck با 60 اسلاید با طراحی خوب است که می‌توانید آن را مطابق با دلخواه خود سفارشی کنید. این در تنوع تم رنگی روشن و تیره، فرمت اسلاید عریض HD 16:9، مکان‌نماهای تصویر کشیدن و رها کردن، و موارد دیگر ارائه می‌شود.

قالب‌های کلیدی Pitch Deck رایگان

الگوی کلیدی Pitch Deck

از قالب های خسته کننده و قدیمی Keynote Pitch Deck خسته شده اید؟ ما یک طراحی مدرن و خلاقانه برای شما داریم که مطمئناً بیانیه ای خواهد داشت. Clifton یک قالب زیبا با طیف وسیعی از اسلایدها است و با Keynote، PowerPoint و Google Slides سازگار است.

الگوی کلیدی

الگوی اصلی بعدی ما یک گزینه مینیمال و در عین حال قدرتمند است که بیش از 100 اسلاید خلاقانه و منحصر به فرد را ارائه می دهد که می توان به راحتی در عرض چند دقیقه آن را سفارشی کرد. بهتر از همه، این قالب کاملاً رایگان است که می توانید آن را دانلود کنید.

الگوی کلیدی

الگوی رایگان بعدی Keynote Pitch Deck ما، تم چشم نواز Balance است که می‌توانید به صورت رایگان از Behance دانلود کنید. دارای 150 طرح اسلاید منحصربفرد است که هر کدام دارای یک چیدمان تمیز و مینیمال، عناصر طراحی با الهام از هندسی و فضای سفید فراوان است تا به ارائه شما حسی حرفه ای بدهد.

و با آن، شما انتخابی از بهترین الگوهای اصلی Keynote Pitch Deck از مراکز طراحی رایگان و ممتاز در سرتاسر وب دارید، که برای ارائه سرمایه‌گذار بعدی یا طرح پروژه شما عالی است!