آیا در یافتن بهترین درگاه پرداخت ووکامرس برای کسب و کار خود مشکل دارید؟ آیا برای راه اندازی دروازه WooCommerce در سایت وردپرس خود مشکل دارید؟

درگاه پرداختدرگاه پرداختدرگاه پرداخت
گزینه های درگاه پرداخت عالی زیادی برای فروشگاه WooCommerce شما وجود دارد.

پیدا کردن درگاه پرداخت مناسب برای سایت ووکامرس می تواند دشوار باشد، اما برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است. هنگام انتخاب درگاه پرداخت باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید مانند موقعیت مکانی مشتری، امنیت و بسیاری عوامل دیگر.

همچنین، پس از یافتن درگاه پرداخت، واقعاً چگونه می‌توانید درگاه پرداخت را راه‌اندازی کنید؟

در این مقاله قصد داریم به تمامی این سوالات و موارد دیگر پاسخ دهیم. ما به شما کمک می‌کنیم درگاه پرداختی را انتخاب کنید که برای کسب‌وکارتان کار می‌کند و چگونه آن را در فروشگاه WooCommerce خود راه‌اندازی کنید.

قبل از اینکه نحوه انتخاب و راه‌اندازی درگاه پرداخت برای فروشگاه WooCommerce خود را بررسی کنیم، بیایید نگاهی به پیشنهادی بیندازیم که هر صاحب سایت وردپرس می‌تواند از آن استفاده کند.

Envato Elements: دانلود نامحدود

Envato Elements سرویسی است که ارائه می دهد اشتراک دانلود نامحدود، به این معنی که شما آزاد هستید تا هر تعداد آیتم را که دوست دارید از میلیون ها دارایی دیجیتال دانلود کنید. این شامل مضامین و پلاگین های ممتاز وردپرس، آیکون ها، عکاسی استوک، صدای بدون حق امتیاز و ویدیوی استوک می شود.

اشتراک تحت پوشش مجوز تجاری ساده است که به شما حق استفاده از مورد را در پروژه‌های مختلف، از جمله پروژه‌هایی که ماهیت تجاری دارند، می‌دهد.

مجوز برای آینده است، به این معنی که حتی اگر اشتراک خود را لغو کنید و دیگر نتوانید موارد را از Envato Elements بارگیری کنید، هر گونه استفاده ثبت شده موجود همچنان تحت پوشش قرار دارد.

پلاگین های WP
Envato Elements دارای هزاران دارایی وردپرس با کیفیت بالا از جمله افزونه ها است.

امروز مشترک شوید

امروز مشترک شویدو شروع به ایجاد کنید، یا بیشتر بدانید که چرا Envato Elements برای کاربران وردپرس عالی است.

نحوه انتخاب دروازه ووکامرس

زن پرداختزن پرداختزن پرداخت

قبل از اینکه در مورد نحوه انتخاب درگاه پرداخت صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا به این بپردازیم که درگاه پرداخت برای ووکامرس چیست.

درگاه پرداخت یک سیستم پرداخت است که به مشتریان امکان می دهد با استفاده از یک سیستم پرداخت، برای کالاها و خدمات پرداخت کنند. برای شروع پرداخت در فروشگاه خود، باید یک حساب کاربری در شرکت درگاه پرداخت به نام حساب تجاری داشته باشید.

درگاه پرداخت برای WooCommerce یک افزونه وردپرس است که فروشگاه شما را به درگاه پرداخت متصل می کند.

زمانی که تصمیم می گیرید از چه درگاه پرداخت برای سایت خود استفاده کنید، فاکتورهای مختلفی وجود دارد که می خواهید آنها را در نظر بگیرید. کارهایی که کسب و کار شما انجام می دهد، نحوه عملکرد آن و برنامه های شما برای کسب و کار در آینده همگی باید در نظر گرفته شوند.

در اینجا فاکتورهای اصلی که باید هنگام انتخاب درگاه پرداخت در نظر گرفته شوند، آورده شده است.

1. کارمزد معاملات

بسیاری از دروازه‌های WooCommerce برای هر تراکنشی که در فروشگاه شما اتفاق می‌افتد، هزینه دریافت می‌کنند. این هزینه ها بر اساس تعدادی از عوامل مانند پرداخت استفاده شده، محل کسب و کار، و خود درگاه پرداخت است.

انتخاب کارمزد تراکنش کم می تواند تفاوت زیادی در سود شما ایجاد کند. با این حال، برخی از درگاه‌های پرداخت با کارمزد تراکنش‌های بالا ممکن است ویژگی‌های بیشتری را ارائه دهند که می‌تواند برای مشتریان شما مفید باشد.

2. امنیت

در دنیای دیجیتال، امنیت همیشه یک نگرانی است. ایمن نگه داشتن اطلاعات مشتریان باید اولویت شماره یک درگاه پرداخت شما باشد. شما می خواهید مطمئن شوید که درگاه پرداختی که انتخاب می کنید از شیوه های مدرن امنیت دیجیتال استفاده می کند. همیشه می‌توانید به درگاه پرداخت ایمیل بزنید و در مورد شیوه‌های امنیتی که استفاده می‌کنند و همچنین جستجوی اینترنت برای هر گونه نقض امنیتی که در گذشته داشته‌اند بپرسید.

3. مکان

برخی از پردازشگرهای پرداخت در برخی کشورها کار نمی کنند. شما باید مطمئن شوید که نه تنها پردازشگر پرداخت در کشور شما کار می کند، بلکه در کشورهای مشتریان شما نیز کار می کند.

4. اشتراک ها

بسته به مدل کسب‌وکارتان، ممکن است به راهی برای پردازش اشتراک‌های تکراری نیاز داشته باشید. همه پردازنده‌های پرداخت نمی‌توانند پرداخت‌های مبتنی بر اشتراک را مدیریت کنند، بنابراین مطمئن شوید که اگر کسب‌وکارتان اشتراک‌هایی ارائه می‌دهد، یکی را انتخاب کنید که این کار را انجام دهد.

نه اینکه ما نمی دانیم در یک درگاه پرداخت به دنبال چه چیزی باشیم، بیایید نگاهی به نحوه راه اندازی یک درگاه پرداخت محبوب بیندازیم.

نحوه راه اندازی دروازه ووکامرس

هنگامی که دروازه پرداخت ایده آل را برای فروشگاه WooCommerce خود انتخاب کردید، وقت آن است که آن را راه اندازی کنید.

برای این آموزش، ما درگاه پرداخت Stripe را راه اندازی خواهیم کرد.

راه راهراه راهراه راه

Stripe یکی از محبوب ترین درگاه های پرداخت موجود است. این کارت از همه کارت های اعتباری و بدهی برتر پشتیبانی می کند، ایمن است و در بیش از چهل و پنج کشور در دسترس است.

مرحله 1. WooCommerce را نصب کنید

ابتدا باید WooCommerce را نصب و فعال کنید. در داشبورد وردپرس خود، به افزونه ها > افزودن جدید و WooCommerce را در نوار جستجو تایپ کنید. سپس افزونه را نصب و فعال کنید.

سپس روی WooCommerce در نوار کناری داشبورد وردپرس کلیک کنید. جادوگر نصب WooCommerce بر روی صفحه نمایش شما نشان داده می شود. اطمینان حاصل کنید که به تمام سوالات در نصب پاسخ دهید.

ووکامرسووکامرسووکامرس

وقتی به سوالات پاسخ داده شد، فروشگاه WooCommerce شما راه اندازی می شود!

مرحله 2. یک گواهی SSL نصب کنید

گواهی SSL یک گواهی دیجیتال است که هویت یک وب سایت را تأیید می کند و یک اتصال رمزگذاری شده را فعال می کند.

برای ایمن نگه داشتن تراکنش های آنلاین و خصوصی نگه داشتن اطلاعات مشتری، باید یک گواهی SSL نصب کنید.

ساده ترین راه برای راه اندازی SSL در سایت وردپرس خود نصب یک افزونه است. بازگشت به افزونه ها > افزودن جدید در داشبورد وردپرس خود و تایپ کنید SSL واقعا ساده. افزونه Really Simple SSL را نصب کرده و آن را فعال کنید.

ssl واقعا سادهssl واقعا سادهssl واقعا ساده

خودشه! سپس این افزونه به طور خودکار وب سایت شما را برای استفاده از SSL در حداکثر پتانسیل خود پیکربندی می کند.

مرحله 3. یک حساب Stripe ایجاد کنید

در مرحله بعد، باید یک حساب کاربری با پردازشگر پرداخت Stripe ایجاد کنید. برو به وب سایت راه راه و تمام مراحل ثبت نام مورد نیاز را پر کنید.

حساب راه راه حساب راه راه حساب راه راه

مرحله 4. راه اندازی Stripe در WooCommerce

اکنون ما آماده راه اندازی Stripe در فروشگاه WooCommerce شما هستیم.

قابل اعتماد و متخصص افزونه ها > افزودن جدید و نصب کنید درگاه پرداخت ووکامرس استریپ افزونه

ووکامرس راه راهووکامرس راه راهووکامرس راه راه

پس از نصب افزونه، باید افزونه را پیکربندی کنید.

قابل اعتماد و متخصص WooCommerce > تنظیمات و روی آن کلیک کنید مبلغ پرداختی برگه

با این کار فهرستی از انواع پرداخت‌هایی که می‌توان پذیرفتند ظاهر می‌شود. روی برگه کنار پرداختی که می خواهید در فروشگاه خود بپذیرید کلیک کنید.

بعد، روی برپایی دکمه پرداختی که می خواهید بپذیرید. با این کار یک قسمت عنوان و توضیحات ظاهر می شود. عنوان و توضیحات برای مشتریان شما در وب سایت شما نمایش داده می شود.

پرداخت های راه راهپرداخت های راه راهپرداخت های راه راه

برای تکمیل تنظیمات، باید حساب راه راه خود را متصل کنید. شما می توانید این کار را با کلیک بر روی دکمه انجام دهید حساب Stripe موجود را تنظیم یا پیوند دهید دکمه.

اکانت stripe connectاکانت stripe connectاکانت stripe connect

برای اتصال حساب خود به کلید قابل انتشار و کلید مخفی حساب Stripe خود نیاز دارید. شما می توانید این کلیدها را در خود پیدا کنید حساب راه راه.

اگر می‌خواهید اجرای آزمایشی پردازشگر پرداخت Strip را فعال کنید، می‌توانید از کلید مخفی حالت تست و کلید قابل انتشار در حالت تست استفاده کنید. حالت تست به شما این امکان را می‌دهد تا بدون استفاده از روش‌های پرداخت واقعی، درخواست‌های پرداخت را روی سرور خود تأیید کنید.

توصیه می شود ابتدا از کلیدهای تست خود استفاده کنید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می کند. هنگامی که اتصال WooCommerce Stripe را با کلیدهای تست آزمایش کردید، می توانید کلیدهای مخفی و قابل انتشار را در حالت زنده اضافه کنید.

چند گزینه طراحی دیگر برای دکمه های پرداخت وجود دارد که در وب سایت شما نمایش داده می شوند که می توانید هنگام اتصال حساب Stripe خود آنها را تغییر دهید. در صورت تمایل این تنظیمات را تغییر دهید.

راه راه راه اندازی بیشترراه راه راه اندازی بیشترراه راه راه اندازی بیشتر

سپس بر روی آن کلیک کنید ذخیره تغییرات دکمه در پایین

خودشه! شما آماده پذیرش پرداخت در وب سایت خود هستید. اگر به صفحه تسویه‌حساب فروشگاه خود بروید، روش‌های پرداختی را که از Stripe اضافه کرده‌اید خواهید دید.

افزونه های برتر ووکامرس را کشف کنید

افزونه های WooCommerce می توانند به شما کمک کنند تا فروشگاه آنلاین خود را به فروشگاهی رقابتی و امروزی تبدیل کنید. برای ایده هایی در مورد افزونه های وردپرس که می توانند برای وب سایت شما کار کنند، به مقالات زیر نگاهی بیندازید.

اکنون یک دروازه پرداخت WooCommerce راه اندازی کنید!

وردپرس راه اندازی یک درگاه پرداخت برای فروشگاه ووکامرس را برای شما آسان می کند. درگاه های پرداخت زیادی برای کسب و کار شما وجود دارد.

با درک نیازهای کسب و کار خود و ویژگی های هر درگاه پرداخت، می توانید درگاه پرداخت بهینه را برای خود و مشتریان خود بیابید.

هنگامی که درگاه پرداخت خود را انتخاب کردید، می توانید با دنبال کردن مراحل بالا آن را راه اندازی کنید. در مدت زمان کوتاهی، می‌توانید یک درگاه پرداخت آماده برای پذیرش پرداخت‌های مشتریان خود در وب‌سایت خود داشته باشید.