اگرچه بیماری همه گیر COVID-19 هنوز به پایان نرسیده است ، بسیاری از شرکت ها و کارمندان به دنبال دنیای پس از COVID هستند. برای بسیاری از سازمان ها ، حرکت اجباری به کار از راه دور در طی چند ماه گذشته چالش های مهمی را ایجاد کرده است.

از طرف دیگر ، بسیاری از کارمندان وجود دارند که علی رغم اینکه در ابتدای شیوع بیماری همه گیر حوصله به کار از راه دور را دارند ، اما اکنون متوجه شده اند که کار از راه دور بسیار مناسب آنها است.

اگر در این گروه قرار می گیرید ، ممکن است از خود بپرسید که پس از پایان بحران فعلی چگونه می توانید از خانه به کار خود ادامه دهید. در واقع بسیاری از استراتژی هایی که می توانید برای دستیابی به این هدف بکار ببرید ، مشابه همان راهکارهایی هستند که کار موثر از راه دور را در وهله اول ایجاد می کنند: اطمینان از همکاری موثر در تیم های از راه دور و اطمینان از اینکه خودتان را برای موفقیت با کار از راه دور آماده می کنید ، به نام چند چیز.

با این وجود ، کارفرمای شما ممکن است مردد باشد و اجازه دهد پس از پایان همه گیری همه گیر از راه دور به شما ادامه دهد. اگر نمی خواهید به دفتر برگردید ، در این مقاله نکاتی در مورد چگونگی متقاعد کردن رئیس خود برای ادامه کار از خانه پیدا خواهید کرد.

مزایای کار از راه دور

اگر نمی خواهید در چند ماه آینده به دفتر خود برگردید ، تنها نیستید. در حقیقت، تقریباً 43٪ از کارمندان تمام وقت آمریکایی می گویند آنها حتی پس از بازگشایی اقتصاد می خواهند بیشتر از راه دور کار کنند. یکی از بزرگترین دلایل این امر زمانی است که یک کارگر متوسط ​​فناوری در رفت و آمد صرفه جویی می کند. آمریکایی متوسط تقریباً 27 دقیقه وقت صرف کرد در رفت و آمد یک طرفه خود به دفتر در سال 2018 ، که معادل بیش از 200 ساعت صرف مسافرت در سال است.

برای شرکت های فناوری ، مزایای دیگر کار از راه دور نیز وجود دارد. بسیاری از شرکت های توسعه دهنده نرم افزار ذاتاً چند ملیتی هستند و در صورت کار در خانه ، کارکنان هماهنگی در سراسر جهان در واقع آسان تر هستند. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، آینده کار از راه دور همزمان نیست. تحقیقات همچنین نشان داده است که نوع خلاقیت و انعطاف پذیری شرکت های فناوری در واقع مهم است با کار از راه دور افزایش می یابد به جای کاهش

علی رغم این یافته ها ، بسیاری از سازمان ها هنوز مردد هستند که اجازه دهند کارمندان خود از خانه کار کنند – حداقل پس از پایان بحران جهانی بهداشت. پس چگونه می توان پس از پایان این همه کار از خانه ادامه داد؟

بهره وری و امنیت

نکته اصلی ، ارتباطات است. برای اطمینان به مدیر خود که می توانید به طور موثر و ایمن از خانه کار کنید ، باید بحث قانع کننده ای در مورد چگونگی استفاده از وقت خود در حین سفارش پناهگاه ایجاد کنید و این استدلال باید به آدرس دو نگرانی اصلی که مدیران درباره کار از راه دور دارند: بهره وری و امنیت. بیایید هر یک را به ترتیب.

برای مدیران و به ویژه آنهایی که از یک نسل قدیمی تر هستند ، این تمایل وجود دارد که فکر کنند کارمندان “از خانه کار می کنند” تمام روز را صرف اجتناب از کار خواهند کرد. احتمالاً تجربه شما از کار از راه دور کاملاً متمایز از این موارد است: شما احتمالاً دریافته اید که در خانه بازده بیشتری داشته و همچنین خلاقیت بیشتری نیز دارید.

در این استدلال که شما اجازه دارید به این روش ادامه کار دهید ، می توانید به این واقعیت اشاره کنید که نشان می دهد اکثر کارمندان سازنده تر و خلاق تر هنگام کار در خانه ، اما حتی قانع کننده تر این است که لیستی از آنچه در دوره قفل به دست آورده اید ، تهیه کنید و این را با مدیر خود به اشتراک بگذارید.

ثانیا ، شما باید به این فکر کنید که چطور می توانید ثابت کنید که می توانید از خانه به طور ایمن کار کنید. یکی از بهترین اقدامات امنیتی برای کارگران از راه دور که باید دنبال کنند ، استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی برای کدر کردن آدرس IP شما و رمزگذاری تمام داده های مربوط به تجارت ارسال شده از طریق شبکه شما است. این امر برای شرکتی که برای آن کار می کنید روشن می شود که کار در خانه خطرات امنیتی ندارد.

خیلی مهم است دانستن نحوه ایمن سازی مشتری ، مشتری و داده های مربوط به تجارت در حالی که از راه دور کار می کنید. برای تأمین امنیت محیط کار در خانه خود گام بردارید ، این مراحل را مستند کنید و سپس آنها را به روسا یا مدیران خود نشان دهید.

انتقال

در انجام این بحث با کارفرمای خود ، مهم است که شما ثابت کنید که خود را برای یک دوره طولانی کار از راه دور آماده کرده اید ، و نه فقط نوع عمل کوتاه مدت که توسط همه گیری ضروری است.

این برنامه ریزی طولانی مدت باید چندین عنصر را در بر داشته باشد. یکی از مهمترین نگرانی های کارفرمایان در مورد کارکنان خود در خانه این است که این می تواند آسیب روحی قابل توجهی را برای آنها به همراه داشته باشد. بنابراین بسیار مهم است که شما آگاهی خود را از این مسائل ثابت کنید. به یاد داشته باشید که کار از راه دور می تواند باشد هم یک فرصت و هم یک فاجعه احتمالی، به شبکه های احساسی و اجتماعی بستگی دارد.

ثانیا ، بسیاری از سازمان ها پروژه ها و جلسات مهم را به تأخیر انداخته اند تا کارمندان به دفتر برگردند. اگر مایل به بازگشت نیستید ، باید توضیح دهید که چگونه می توانید با خیال راحت و سازنده از خانه در پروژه های مشترک شرکت کنید.

این می تواند شامل پیشنهادی باشد که شما برخی از ارتباطاتی را که قبلاً در مجموعه همکاری در محل کار شما انجام شده رسمیت دهید. ایده خوب دیگر این است که همیشه از یک سرور پروکسی استفاده کنید یک اتصال ایمن برقرار کنید بین رایانه خود و سرور شرکت ، و فشار برای کارمندان دیگر که همان کار را انجام می دهند.

در هر صورت ، شما باید استدلال های خود را در قالب عباراتی بیان کنید که مدیریت آنها را درک خواهد کرد. در مورد پایداری سازمانی ، امنیت و انعطاف پذیری مداوم ، به جای تمایل شخصی برای مدیریت وقت خود صحبت کنید.

خط پایین

البته ، این ممکن است باشد که ، حتی بعد از بیان تمام استدلال های بالا ، مدیران شما هنوز فکر می کنند که باید به دفتر برگردید. در این صورت ، و اگر واقعاً می خواهید از خانه به کار خود ادامه دهید ، ممکن است وقت آن فرا رسیده باشد که به فکر یافتن فرصت شغلی مناسب از راه دور در یک سازمان دیگر باشید.