تا سال 2020 ، کار از راه دور یک روند محبوب و محبوب در بین طیف کوچکی از شرکت های فناوری بود. این ترتیب کار نویدبخش چنین تغییری در نحوه عملکرد شرکتها است یک صنعت در اطراف آن آغاز شده است گمانه زنی ها در حال بوجود آمدن است در مورد چگونگی تغییر انگیزه های کسب استعداد.

از زمان ابتلا به همه گیری COVID-19 ، کار از راه دور دیگر یک مزیت محسوب نمی شود. این یک واقعیت بوده است. سازمانها از هر اندازه و صنایع مجبور به اتخاذ آن شده اند – بیشتر آنها برای سازگاری با چالشهای ایجاد شده از راه دور تلاش می کنند.

کار از راه دور اعلام نشده است و بعید است در آینده قابل پیش بینی از بین برود. بررسی ها نشان داده است که کارمندان حتی قبل از بروز همه گیری از ایده کار در خانه قدردانی می کنند. بنابراین س isn’tال این نیست که چگونه شرکت ها می توانند مانند گذشته به کار خود برگردند ، بلکه این که چگونه می توانند پس از همه گیری همه گیر با کار از راه دور سازگار شوند.

در این مقاله ، من می خواهم سه روش را بررسی کنم که شرکت های غیر از راه دور می توانند وضعیت فعلی خود و جهان پس از همه گیری را در آینده تطبیق دهند.

به کارمندان خود کمک کنید تا خود را سازگار کنند

در نگاه اول ، آسان است فکر کنیم که چالش هایی که کار از راه دور ایجاد کرده است ، بدون در نظر گرفتن اندازه آنها ، به شدت بر عهده مدیریت ارشد شرکت ها قرار گرفته است. مدیریت ده ها نفر به طور انحصاری از طریق کانال های آنلاین کار ساده ای نیست و می تواند به میزان قابل توجهی به بهره وری همه افراد درگیر در این کارها آسیب برساند.

در عین حال ، آسان است که باور کنیم که مزایای کار در خانه بیشتر به کارمندان تعلق می گیرد. بسیاری از مشاغل آنها از جمله فروش ، بازاریابی ، مهندسی یا کارهای اداری از راه دور قابل انجام است. چرا کارمندان نمی خواهند فقط در دمپایی و لباس خواب خود از خانه خود کار کنند؟

واقعیت با این برداشت ساده لوحانه متفاوت است. تغییر در محیط کار بر بهره وری کار تأثیر می گذارد ، هم از بهتر و هم از بد. بیش از 20 سال پیش ، AT&T داد کارمندان آن فرصت دورکاری از خانه های خود را دارند. هنگامی که محققان برای تجزیه و تحلیل نتایج بازگشتند ، دریافتند که کارمندان این روش جدید را دوست دارند: 87٪ آنها اعتقاد داشتند بهره وری و اثربخشی آنها بهبود یافته بود.

اخیرا نظرسنجی Deloitte انجام شده در طی همه گیری نشان داد که بیش از 70٪ از پاسخ دهندگان خود را هنگام کار در خانه بیشتر یا به همان اندازه سازنده می دانند. فقط 25٪ فکر می کردند بهره وری آنها ممکن است از این ترتیب آسیب ببیند.

بهره وری در خانه در مقابل دفتر

اما به عنوان فردی که تمام زندگی خود را از راه دور کار کرده است ، می توانم تصدیق کنم که مزایای اولیه کار از راه دور به زودی از بین می رود. مانند کوه یخی کوچک شناور که اندازه واقعی آن در زیر آب پنهان است ، چالش های کار از راه دور شروع می شود.

اولین درک این است که ، تحت یک ترتیب کار از راه دور ، شما تنها هستید. برای بسیاری از افراد ، این امر تأثیر به سزایی در بهزیستی روان آنها دارد. آ نظرسنجی 2018 دریافتند كه 48٪ و 46٪ پاسخ دهندگان به ترتيب كار كردن از راه دور “تنها” و “منزوي” را پذيرفته اند.

کار در منزل همچنین باعث جدا شدن خطوط جدا کننده از زندگی در خانه و زندگی می شود و در نتیجه کار غیر ارادی بدون مزد ایجاد می شود. وقتی خانه شما دفتر کار شما باشد و دفتر شما خانه شما باشد ، زندگی شما کار شما خواهد شد.

آخرین ملاحظه ، که فقط در مورد وضعیت COVID-19 اعمال می شود ، این است که کارگران در خانه مجبورند با خانواده خود کنار بیایند – در صورت داشتن آن – و سایر حواس پرتی ها. کار نزدیک به تختخواب یا تلویزیون با حساب Netflix شما می تواند مشکلات جدی در بهره وری ایجاد کند ، همانطور که هر کسی که قبلاً در خانه کار کرده است می تواند گواهی دهد.

برای من تعجب آور نیست ، نظرسنجی Deloitte نشان داد که کارگران مصاحبه شده از همین چالش ها شکایت دارند:

  • تقریباً 50٪ دوست نداشتند که هیچ تعامل شخصی با همکاران و مشتریانشان داشته باشد.
  • نزدیک به 20٪ به دلیل گوشه گیری از سلامت روان خود نگران هستند.
  • حدود 30٪ با حواس پرتی های تحمیل شده توسط فرزندان یا خانواده خود دست و پنجه نرم می کردند.
  • تقریباً 16٪ در خانه فضای کاری مشخصی نداشته اند.

بخش عمده ای از این مشکل ناشی از اجباری بودن اوضاع است. هنگامی که کارمندان تصمیم بگیرند از هر کجا که دوست دارند کار کنند ، بعضی از آنها ترکیبی از کارهای خانگی و اداری را انتخاب می کنند ، در حالی که دیگران مزاحمت های ناشی از حضور بچه های خود در خانه را ندارند.

هنوز هم ، این یک مشکل بزرگ است که باید در کوتاه مدت و بلند مدت به آن رسیدگی کرد. اجرای برخی از ایده های زیر را به عنوان تسکینی کوتاه مدت برای این موارد در نظر بگیرید:

  • به کارمندان فرصت دهید تا در ساعات مشخصی از روز ارتباط خود را قطع کنند. از آنها بخواهید در طول روز کاری خود یک زمان اضافه کنند تا از کامپیوتر خود جدا شوند ، که این شامل زمان ناهار نیست.
  • از طریق Slack ، Zoom و سایر ابزارها ارتباط شخصی را ایجاد کنید. در نظر گرفتن فعالیت های جدید مانند تعیین هر ساعت ساعتی که افراد می توانند هنگام مکالمه زوم در آن کار کنند.
  • به کارمندان خود اجازه دسترسی به برنامه های خاص را بدهید مانند آزادی یا Brain.fm برای کمک به آنها در مبارزه با حواس پرتی و افزایش تمرکز.
  • هزینه های کارمندان خود را بازپرداخت کنید در مبلمان و سایر خریدها برای ایجاد فضای کار در خانه هایشان.
  • برای پیگیری احساسات کارمندان ، نظرسنجی های هفتگی را انجام دهید و فعالانه به دنبال بهبود هرگونه وضعیت منفی در نتایج هستیم.

شما باید به کارمندان خود توانایی سازگاری با زندگی در خانه را بدهید. از آنها حمایت کنید ، به ویژه کسانی که آشکارا کار در خانه را دوست ندارند.

فرایندهای خود را با جهان از راه دور سازگار کنید

بحرانی که همه گیری ایجاد کرده است ممکن است عده ای را به این باور برساند که این یک وضعیت گذرا است که به زودی از بین می رود. انکار اینکه ، سرانجام ، اوضاع به حالت عادی برگردد – حتی اگر- سخت است این یک چیز عادی جدید است.

در آینده هر اتفاقی بیفتد – چه شامل همه گیری های آینده باشد یا سایر بحران های مشابه – یک چیز مطمئناً است: کارمندان شما احتمالاً آرزوی یک کار از راه دور را دارند. کار از راه دور نه تنها دارای مزایای ذاتی مالی (مانند اجاره دفتر کار کمتر) است ، بلکه برخی از افراد درخواست کار در خانه را دارند ، حتی اگر این کار چند بار در هفته انجام شود.

برای کارمندان ، مشکل توسعه چنین ترتیبات در فرهنگ شرکت ها نهفته است. آ بررسی انجام شد توسط گروه بین الملل محل کار – صاحب غول فضای اداری Regus – متوجه شد بیش از 50٪ پاسخ دهندگان فرهنگ غیر انعطاف پذیر شرکت خود را مانع اصلی اجرای چنین سیاستی می دانند:

چالش های تجاری

این بررسی همچنین نشان داد که از هر چهار کارگر سه نفر در سراسر جهان سه نفر کار از راه دور را “عادی جدید” می دانند.

شما باید آن را درک کنید انعطاف پذیری جالب جدید است، و دیگر برنخواهی گشت. برای غلبه بر چنین مسائلی ، شما می خواهید یک رویکرد استراتژیک طولانی مدت برای عملیات کاری خود در نظر بگیرید.

صدها ابزار کاملاً متناسب با یک محیط کار از راه دور وجود دارد. در اینجا لیست کوتاهی از ابزارهای محبوب وجود دارد که باید در شرکت خود استفاده کنید:

من می دانم که بسیاری از آنها گزینه های واضحی هستند – مانند Slack ، Asana و Google Drive. استفاده از این ابزارها یک چیز است ، اما تقویت آنها و بهبود بهره وری تیم شما چیز دیگری است.

به عنوان مثال ، اسلاک دارد صدها ادغام که می تواند کار را برای هر تیمی در سازمان شما بسیار کارآمدتر کند. Zapier مجموعه ای پیچیده تر و گسترده تر از ادغام ها را اضافه می کند که اعضای تیم شما می توانند برای ساده کردن کار خود استفاده کنند.

چه بیشتر ، شما نیاز دارید ایجاد عادت در مورد کارآمدترین روشها برای استفاده از هر ابزار برای ارتقا collaboration همکاری و ارتباطات. به عنوان مثال ، من قبلاً پیشنهاد کردم که از آن استفاده کنم زوم تماس بگیرید، جایی که کل شرکت می تواند علنی ارتباط برقرار کند.

این ایده های رادیکال با برطرف کردن رایج ترین چالش هایی که مردم هنگام کار از راه دور با آن روبرو می شوند ، برای شرکت شما طنین انداز خواهد شد. چنین تاکتیکهای ارتباطی باز و منحصر به فردی حتی می تواند تبدیل به روشهای دیگر شود پیشنهاد فروش منحصر به فرد برای جذب استعدادهای برتر در شرکت شما.

از آنجا که ارتباطات آنلاین ناکارآمدتر از ارتباطات حضوری هستند ، روشهای عملیاتی استاندارد (SOP) را برای هر کار ممکن ایجاد کنید و آنها را به راحتی در اختیار سازمان خود قرار دهید. این به شما کمک می کند در وقت خود صرفه جویی کرده و کارایی را در کل سازمان افزایش دهید. این SOP ها از توضیح چگونگی کار ابزارها تا نحوه استفاده موثرتر مردم از آنها ، راه حل ها را متمرکز می کنند و هر مسئله ای را که می تواند در طول دوره سازگاری بوجود آید ساده می کنند.

به یاد داشته باشید به صبور باش. این محیط کار جدید ممکن است مانند گذشته مدتی طول بکشد تا کار کند. مایل باشید ابزارها ، ایده ها و تاکتیک های جدیدی را برای بهبود ارتباطات و همکاری تیمی امتحان کنید. شکست نباید مشکلی ایجاد کند.

سرانجام، به حرف کارمندان خود گوش دهید ببینیم که آنها در مورد هر فعالیت یا ابزار جدیدی چه فکری می کنند ، و بازخورد آنها را برای بهبود نحوه استفاده از آنها بگیرید.

ارتباطات باز را تشویق کنید

کار از راه دور در مقایسه با همتای خود در محل یک چالش بزرگ دارد: ارتباطات. یک مطالعه نشان داد که ارتباطات رو در رو هستند 34 برابر موثرتر از ایمیل می توان چیزی مشابه در مورد چت های اسلک و پیام رسانی تلفنی گفت.

به عنوان یک رهبر ، شما باید عادت ارتباط آزاد را برای همه افراد درگیر ایجاد کنید. ایده ای که قبلاً در مورد تماس های زوم در کل شرکت به اشتراک گذاشتم فقط یک ایده است. آنچه واقعاً مهم است نگرش به سمت ارتباطات

آ نظرسنجی بافر دریافتند که 32٪ از کارمندان فکر می کردند مدیران آنها هنگام کار از راه دور میزان مشارکتهایشان را نمی بینند. 26٪ همچنین توجه به مشکلاتی را که پیدا کرده اند دشوار دانسته است.

ارتباط شفاف هنگامی که کارمندان از راه دور کار می کنند ممکن است دشوار باشد

چیزی که این به شما می گوید این است که داشتن یک نگرش فعال نسبت به ارتباطات در اولویت است. شما می خواهید با اعضای تیم یکی یکی تماس بگیرید و به آنها کمک کنید تا با محیط جدید سازگار شوند و هر گونه بازخوردی را که در این راه دارند به اشتراک بگذارید. تنظیم تماس ها باید یک فعالیت معمول باشد – به شرطی که توجیه پذیر باشد.

نظرسنجی ها را به صورت هفتگی اجرا کنید تا ببینید افراد هنگام شروع یک کار از راه دور چه چالش هایی را می بینند یا بعد از شروع یک چالش های مداوم با آنها روبرو هستند. با توجه به بازخوردی که دریافت می کنید ، تلاش کنید تا همه افراد بتوانند از خانه خود به بهترین شکل کار کنند.

نتیجه

نحوه اجرای فعالیتهای روزمره مشاغل از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر به طور چشمگیری تغییر کرده است. حتی وقتی همه گیری از بین برود ، همچنان تأثیر زیادی بر نحوه انجام تجارت خواهد داشت. بنابراین با محیط جدید سازگار شوید ، زیرا کار از راه دور طبیعی جدید است. به صحبت های مردم گوش دهید. استفاده از Slack یا Zoom کافی نیست. در واقع نظرات کارمندان را بخوانید و به آنها پاسخ دهید.