چگونه ذهن رئیس خود را بدون از دست دادن شغل خود تغییر دهیم

رئیس شما در شرف انجام کاری احمقانه است.

شما روال را می دانید. آنها تصمیمی وحشتناک می گیرند که در نهایت هزینه شرکت را متحمل می شود. وقتی متوجه می شوند که خود را در یک حفره عمیق فرو کرده اند ، ناراحت می شوند و شما یا همکارانتان را مقصر می دانند.

“چرا کسی به من نگفت؟”

این 22 است که بسیاری از توسعه دهندگان خود را به طور معمول می بینند. رئیس آنها درخواست غیرواقعی می کند و سپس واکنش منفی نشان می دهد وقتی که شما قادر به ارائه نتایج مورد نظر خود نیستید.

مشکلشون چیه؟

رئیس شما به شما نیاز دارد تا نظر خود را تغییر دهید

تصمیم گیری خوب فوق العاده دشوار است.

مهم نیست که رئیس شما چه چیزی در بشقاب خود دارد ، کار او کار سختی است. در هر زمان مشخص ، آنها در حال چرخش و متعادل سازی چندین صفحه هستند:

  • آنها در حال کار قانونی برای رسیدگی به اختلافات در سطح قرارداد یا سطح پروژه هستند.
  • آنها برای مقابله با توسعه دهنده تیم شما که روحیه تنبلی و کشنده ای دارد به کمک HR نیاز دارند.
  • مدیران و مدیران با چکش کار می کنند و می خواهند نتیجه بگیرند آنها می دانند غیرممکن است
  • آنها به سمت نقش مدیریتی سوق داده شده اند که فاقد صلاحیت و علاقه به آن هستند.
  • اکثر توسعه دهندگان آنها برای همان فرصت ها با یکدیگر می جنگند.
  • شما نمی دانید ، اما بودجه آنها به نصف کاهش یافت. مدیران خواستار کار بیشتر با هزینه کمتر هستند.

احتمال بسیار خوبی وجود دارد که مدیر شما دلسرد شده ، تحت فشار قرار گرفته و به گوشه ای بازگردد. بسیاری از مدیران دانش ، منابع و پشتیبانی لازم برای انجام وظایف خوب خود را ندارند.

مشکل من این نیست

آه ، اما این است رئیس شما به دنبال کارمندی است که مایل به کمک به تحمل بارهای خود باشد.

پس چی؟

هنگامی که شما توانایی تغییر نظر رئیس خود را پیدا می کنید ، به مدیر ، کارفرما و خود نیز توانایی این را می دهید:

  • از مشکلات جدی که در نهایت منجر به اخراج یا اخراج می شود جلوگیری کنید (مانند پروژه های ناکارآمد ، بیش از حد بودجه ، نفخ یا پر از کد بی کیفیت)
  • درآمد بیشتری برای شرکت خود ایجاد کنید (مهم وقتی که به دنبال افزایش هستید)
  • روش های مقرون به صرفه و کارآمد برای حل مشکلات پیچیده را پیدا کنید
  • فرصت ها را به محض ظهور به درستی ارزیابی کنید – یعنی شما از فرصت های آینده آگاه هستید قبل از بقیه همکاران یا هم تیمی هایتان
  • یک محیط کار ایجاد کنید که در آن متحدان شما احاطه شده اند که مایلند برای کمک به شما تلاش خود را انجام دهند.

اما این یک خطر است.

اگر برای کمک به رئیس یا مدیر خود از راه خود خارج شوید و این کار را اشتباه انجام دهید ، ممکن است در صورت شما منفجر شود. علاوه بر این ، شما فقط یک توسعه دهنده هستید. قرار است برای کمک به مدیر خود چه کاری انجام دهید؟

چرا به زحمت تغییر نظر رئیس خود می افتید؟

اینگونه است که توسعه دهندگان نخبه ساخته می شوند.

وقتی من از اصطلاح “نخبگان” استفاده می کنم ، به یکی از ده درصد برتر توسعه دهندگان در صنعت یا حرفه معین اشاره می کنم. این توسعه دهندگان رشته ای از مزایای دیگر توسعه دهندگان را دریافت نمی کنند:

  • آنها پرداخت می شوند خیلی بیشتر از بیشتر توسعه دهندگان
  • آنها در مواجهه با مشاغل و تبلیغات آرزو می کنند شدید، قوی رقابت
  • مشتریان و کارفرمایان منتظر می مانند و می جنگند تا با آنها کار کنند
  • آنها برنده تبلیغات می شوند قبل از آنها در دسترس عموم هستند
  • آنها هدیه و جوایز ویژه ای دریافت می کنند که بیشتر توسعه دهندگان قادر به دریافت آن نیستند
  • همکاران ، ناشران و رهبران اندیشه به دنبال دانش خود هستند و جوایز بیشتری کسب می کنند
  • آنها می توانند درجه کنترل بیشتری داشته باشند
  • مشتریان و کارفرمایان به آنها اعتماد می کنند شروع کنید از رابطه
  • مشتریان و کارفرمایان مایل به پرداخت هزینه تجهیزات ، رشد و توسعه خود هستند

بنابراین این توسعه دهندگان نخبه چه می دانند که بیشتر توسعه دهندگان نمی دانند؟

این نه در مورد کار

معنی آن چیست؟ توسعه دهندگان نخبگان روی بسیار چیزهای مختلف:

  1. مقدار آنها فراهم می کنند
  2. مردم آنها خدمت می کنند

بیشتر توسعه دهندگان بر روی کار تمرکز دارند ، در کار خود بهتر می شوند ، دانش خود را افزایش می دهند ، کار با کیفیت بالاتر تولید می کنند.

توسعه دهندگان نخبگان نیز این کار را انجام می دهند.

اما آنها درک می کنند که عالی بودن (نه فقط خوب بودن) در کار شما است یک نیاز سطح ورود. این بخشی است که بیشتر توسعه دهندگان از دست می دهند. آنها به طور طبیعی تصور می کنند که یک توسعه دهنده عالی برای بهبود چشم انداز شغلی شما تنها چیزی است که لازم است.

این کافی نیست.

توسعه دهندگان نخبگان از فرمول ارزش استفاده می کنند تا منافع زیادی را برای مدیران خود ایجاد کنند.

آیا آن را می دانید؟

این فرمولی است که توسط پیتر تیل ، بنیانگذار PayPal ایجاد شده است. این فرمولی است که نخبگان و عالی ترین مجریان در هر صنعت از آن استفاده می کنند:

  1. ایجاد کردن ایکس دلار ارزش دارد.
  2. گرفتن بله درصد از ایکس.

می بینی چه اتفاقی می افتد؟

هرچه این توسعه دهندگان برای مدیر و کارفرمایان خود ارزش بیشتری قائل شوند ، ارزش بیشتری می توانند برای خود کسب کنند و استخراج کنند.

توسعه دهندگان چه نوع ارزشی را می توانند نشان دهند؟

تو می توانی:

  • با حل مشکلات تکراری یا طولانی مدت تیم در اوقات فراغت ، ابتکار عمل را در پیش بگیرید.
  • تأثیر منفی کد زنده یا فرآیندهای توسعه را بر سازمان نشان دهید.
  • بیش از آنچه لازم است به عهده بگیرید ، برای جلب اعتماد آنها تلاش کنید و با گذشت زمان به یک کارمند ضروری تبدیل شوید.
  • به طور مداوم از شاخص ها و معیارهای اصلی عملکرد در سازمان خود فراتر بروید (مانند بدهی فنی، خطوط کد ، توانایی ارسال کد ، رعایت آخرین مهلت ها و غیره). این از نظر سازمان متفاوت خواهد بود.
  • ابزار ، اسناد ، منابع یا کتابخانه هایی ایجاد کنید که باعث کاهش زمان توسعه در سازمان می شوند.
  • به مشتریان نشان دهید که کد شما چگونه استراتژی Five Q را حل می کند.

جزئیات کافی ندارید؟

اینجوری فکر کن نتایجی که مدیر شما از شما می خواهد دو نوع است: نتایج متعارف و تحول آفرین. در اینجا خلاصه ای از پست قبلی من آورده شده است.

  1. نتایج متعارف: در کار خود عالی بودن ، فراتر رفتن و فراتر رفتن و به طور کلی عملکرد خوب. اگر شما یک توسعه دهنده JavaScript هستید ، کد شما بکر است ، و مفید ، کارآمد و … هستید.
  2. نتایج تحول آفرین: اینها نتایجی هستند که شرایط را برای شرکت شما ، صنعت یا کل مشتریان بهتر می کنند. این می تواند به سادگی دانش مشترک یا جزئیات نرم افزاری باشد که صنعت را متحول می کند.

در اینجا دلیل این نتایج مهم است. نتایج متعارف باعث ایجاد اعتماد می شود. برای رئیس شما آسان است که به شما ریسک کند ، وقتی به شما اعتماد می کنند بیشتر خرج شما می کند.

چه چیزی در آن برای شما وجود دارد؟ در واقع خیلی زیاد است.

اگر می توانید اعتماد رئیس خود را به طور قابل اعتماد و به روشی قابل اعتماد تغییر دهید ، می توانید بلیط خود را بنویسید (حرفه ای). اینها ادعاهای بلند و غیرواقعی نیست. توسعه دهندگان نخبگان به طور مرتب به نتایج مشابه این دست می یابند.

آنچه شما برای تغییر عقیده رئیس خود نیاز دارید

شما به دو چیز نیاز خواهید داشت: یک رابطه کاری خوب و یک چارچوب.

وقتی نوبت به تغییر نظر رئیس شما می رسد ، باید بدانید که چه چیزی ، چه زمانی و چگونه. در اینجا یک خلاصه مختصر از هر یک ارائه شده است.

نظر رئیس خود را تغییر دهید:

  • تصمیم آنها به شما ، شرکت یا خودشان آسیب می رساند
  • آنها در شرف اتخاذ تصمیمی هستند که برای شرکت هزینه در بر دارد ، پروژه را کند می کند و یا بدون نیاز به افزایش زمان توسعه می پردازد
  • تصمیم آنها باعث نارضایتی مشتری یا مشتری خواهد شد و به احتمال زیاد تجارت خود را به جای دیگری منتقل می کنند
  • تصمیم آنها باعث نارضایتی همکاران و همکارانشان خواهد شد یا دیگران را علیه آنها رو می کند

آیا الگو را می بینید؟

سعی نکنید نظر خود را تغییر دهید اگر:

  • این تغییر به طور انحصاری یا در درجه اول به سود شماست
  • اوضاع را برای رئیس شما بدتر می کند (بدیهی است)
  • این برخلاف دستورالعمل های بالای رئیس شما است
  • این تغییر به روابط بین مدیران ، همکاران یا مشتریان آسیب می رساند یا از بین می برد

سعی کنید نظر آنها را تغییر دهید اگر:

  • به طور منطقی اطمینان دارید که می توانید وضعیت رئیس ، همکاران ، تیم یا سازمان خود را بهبود ببخشید
  • رئیس شما اطلاعات مهم و ضروری را از دست داده است
  • آنها از شما بازخورد می خواهند یا اثبات شده سیاست درهای باز که خواستار بازخورد است
  • شما اعتماد لازم را برای عمل به نمایندگی از همکاران خود پیدا کرده اید

تفاوت را ببین؟

این تاکتیک – تغییر ذهن رئیس شما – قدرتمند است. اگر از این استراتژی سو misاستفاده یا سو استفاده شود ، فرد حرفه ای است. پیروی از چارچوبی که در بالا ذکر شد ، شما را در برابر هرگونه برگشت هزینه ای که برای کار شما هزینه دارد ، عایق می کند. در این مرحله ، بدیهی ترین س thenال این است که ، چگونه؟

به مطالعه چگونگی تغییر ذهن رئیس خود بدون از دست دادن شغل خود در SitePoint ادامه دهید.