بسیاری از باورهای غلط در اینترنت درباره سیستم های طراحی شناور است. تعداد زیادی مقاله و ساعت فیلم ویدیویی YouTube وجود دارد که توضیح می دهد چیست. اما حتی پس از گذر از همه این موارد ، این احتمال وجود دارد که شما هنوز فقط تصور مبهمی از اینکه سیستم طراحی واقعاً چیست داشته باشید؟ سیستم طراحی چیست؟ آیا می توانم یکی برای مارک خود بسازم؟ سیستم طراحی چه تفاوتی با کیت UI دارد؟ اگر اینها س questionsالاتی هستند که شما را از خواب بیدار نگه می دارند ، امیدوارم این مقاله تردید شما را برطرف کند.

هنگامی که شما برندی هستید که بسیار مورد توجه قرار می گیرد ، مهم است که برند شما از آن ظاهر و احساس منحصر به فردی داشته باشد. این باید در مورد همه موارد مرتبط با برند شما صدق کند ، از جمله وب سایت ، خبرنامه ها ، جزوات ، برنامه ها ، صفحات فرود و موارد دیگر. سیستم طراحی به دستیابی به این مهم کمک می کند. یک سیستم طراحی همچنین روند کار طراحان و توسعه دهندگان را افزایش می دهد و به آنها کمک می کند تا یک تجربه کاربری ثابت را برای همه ایجاد کنند. بگذارید اکنون به عمق این موضوع بپردازیم.

سیستم طراحی چیست؟

بیایید گروههایی از اجزای UI قابل استفاده مجدد را تصور کنیم که می توانند برای انواع مختلف برنامه ها با هم استفاده شوند. این م componentsلفه ها باید از دستورالعمل های خاصی پیروی کرده و از استانداردهای خاصی پیروی کنند. کل این مجموعه از اجزای قابل استفاده مجدد و دستورالعمل هایی که باید رعایت شوند را می توان در مجموع یک سیستم طراحی نامید.

سیستم طراحی ترکیبی از راهنماهای سبک UI ، مارک تجاری ، لحن نام تجاری و موارد دیگر است. این مسئولیت تجربه کاربر وب سایت شما و هر چیز دیگری است که نیاز به مشاهده و استفاده توسط شخصی دارد. این به شما کمک می کند تا در تجربه کاربر ثبات خود را حفظ کنید و همانطور که در بالا ذکر کردم ، به سرعت بخشیدن به روند توسعه کمک می کند.

بنابراین ، یک سیستم طراحی شامل کتابخانه های م componentلفه های UI ، عناصر UI قابل استفاده مجدد ، دستورالعمل های تجاری ، اسناد دقیق و موارد دیگر است. این فقط مجموعه ای از اجزای UI نیست. به زبان ساده ، راهنمای طراحی یک پروژه است. این قوانین مشخصی دارد که باید از آنها پیروی کنید.

سیستم طراحی مجموعه ای از قطعات مستقل است که با هم کار می کنند و همه به یکدیگر مرتبط هستند.

سیستم طراحی چه تفاوتی با کیت UI دارد؟

یک کیت UI عمدتا فقط با اجزای UI همراه است که می توانید برای طراحی چیزی با هم ترکیب کنید. این شامل مواردی مانند انواع مختلف دکمه ها ، قلم ها ، آیکون ها و موارد دیگر است. سیستم های طراحی بسیار بیشتر از اینها هستند. این شامل ابزارهایی برای طراحی و توسعه مانند راهنما و مستندات است. سیستم های طراحی همچنین شامل عناصر پیچیده تر و انتزاعی تر مانند ارزش های تجاری ، طرز فکر ، هدف و اهداف نام تجاری هستند.

کیت UI فقط یکی از محصولات قابل تحویل در سیستم طراحی است.

چرا ما به سیستم های طراحی نیاز داریم؟

سیستم های طراحی بیشتر در گردش کار یک تیم ادغام می شوند. هدف اساسی آن تسهیل کار یک تیم است.

هدف اساسی یک سیستم طراحی تسهیل کار تیم ها است. بنابراین اولین سوالی که باید از خود بپرسیم این نیست که “چه چیزی را باید در سیستم طراحی خود قرار دهم؟” اما “چه کسی و چگونه از آن استفاده می کند؟”. همسو كردن تیم ها با یك مجموعه اهداف مهم است. انجام این کار به شما کمک می کند تا بینشی ایجاد کنید که همه افراد در آن حرکت می کنند و در همان حرکت حرکت می کنند.

چه چیزی در سیستم طراحی گنجانده شده است؟

امروزه ، سیستم های طراحی بیشتر از 3 عنصر اصلی تشکیل شده اند:

راهنماهای سبک – فونت ها ، رنگ ها ، دستورالعمل های تجاری و غیره
کتابخانه های مentلفه – عناصر UI مانند فرم ها ، دکمه ها و غیره
کتابخانه الگو – الگوهای UI و قطعه کد.

مزایای سیستم طراحی

آیا استفاده از سیستم طراحی مزایایی دارد؟

سیستم طراحی می تواند به صرفه جویی در وقت شما کمک کند. این کمک می کند تا تیم ها در یک مجموعه مشخص از اهداف مشترک قرار گیرند و به ساده سازی کارها کمک می کند. یک سیستم طراحی باعث بهبود گردش کار برای طراحانی می شود که کدگذاری می کنند و مهندسانی که UI می سازند.

در کد طراحی و مارک تجاری سازگاری وجود دارد. مورد اول به صرفه جویی در وقت کمک می کند و تغییرات را آسان تر می کند. مورد دوم به بهبود تجربه کاربر کمک می کند.

داشتن یک سیستم طراحی خوب ، UX کلی برند شما را بهبود می بخشد. این رضایت کلی مشتریان / بازدید کنندگان شما را بهبود می بخشد.

چگونه می توان یک سیستم طراحی ایجاد کرد؟

پس از خواندن همه چیز در مورد سیستم های طراحی ، ممکن است به نظر برسد که ساختن آن بسیار کار می کند. با این حال ، این لازم نیست که درست باشد. بعداً در این باره بیشتر توضیح دهید. در اینجا راهنمای گام به گام آورده شده است که به شما در سیستم طراحی خود کمک می کند:

1) اصول طراحی

این پایه و اساس سیستم طراحی شما است. اصول طراحی شما در هنگام ایجاد هر چیز جدید ، اعم از محصولات ، صفحات وب ، ویژگی ها و هر چیز واقعی ، شما را راهنمایی می کند. اصول طراحی شما باید نشان دهنده دیدگاه برند شما باشد. شما باید اصول طراحی خود را تعریف کنید.

2) زبان بصری

این موارد شامل مواردی مانند رنگهایی که استفاده می کنید ، تایپوگرافی ، دکمه ها ، اندازه ها ، ضخامت و قوانین فاصله ، همه مواردی که تحت زبان تصویری قرار می گیرند. داشتن کیت UI یا الگوی سیستم طراحی واقعاً به تسریع این روند کمک می کند. برای دیدن لیست جامع برخی از الگوهای عالی ، به مطالعه ادامه دهید.

3) مطالب

ما اشاره کردیم که سیستم طراحی شامل لحن برند شما نیز می باشد. نام تجاری شما ممکن است لحنی منحصر به فرد داشته باشد که با سبک نوشتاری که استفاده می کنید می تواند به بهترین شکل برجسته شود. در اینجا می توانیم تسلا را به عنوان مثال در نظر بگیریم:

تسلا از کلمه “لوکس” برای توصیف خود استفاده نمی کند. آنها خود را به عنوان “حق بیمه ، مارک عملکرد” ​​در نظر می گیرند و پیام های خود را کوتاه ، مختصر و دقیق نشان می دهند. تسلا می داند که مشتریان آنها افراد باهوش و مشغولی هستند.

4) ورق تقلب

یک برگه تقلب ایجاد کنید تا بهترین روشها را برای هر کاری که تیم شما انجام می دهد از جمله طراحی و توسعه تعریف کند. این به سرعت کار تیمی کمک می کند و به اعضای جدید تیم کمک می کند تا ASAP سوار شوند.

5) مستندات

داشتن اسناد دقیق برای هر جز component در سیستم طراحی شما مهم است. این تضمین می کند که اجزای شما به درستی استفاده می شوند و فقط به روش های مجاز اصلاح می شوند. این مرحله بسیار مهمی است که ممکن است لازم باشد زمان زیادی را صرف آن کنید.

اگر به دنبال ایجاد یک سیستم طراحی برای خود هستید ، داشتن یک کیت UI به عنوان نقطه شروع می تواند واقعاً کمک کند.

این روند را بسیار سریعتر و آسان تر می کند. بسیاری از وب سایت ها بسته های UI رایگان ارائه می دهند که می توانید به عنوان نقطه شروع برای ایجاد سیستم طراحی خود استفاده کنید. برخی حتی الگوهای سیستم طراحی را ارائه می دهند که می توانند متناسب با نیازهای شما اصلاح شوند.

اکنون لازم نیست به دنبال هر یک از این الگوها بگردید. ما لیستی از بهترین کیت های UI و الگوهای سیستم طراحی موجود در سال 2021 را جمع آوری کرده ایم. شروع کنیم!

بهترین کیت های طراحی و UI در سال 2021

UI را از پریز برق جدا کنید

کیت UI بوت استرپ را از برق جدا کنید

هم اکنون خریداری کنید پیش نمایش

Unplug UI kit الگوی مناسبی برای شروع این لیست است. هنگام کار روی پروژه های مختلف به عنوان نقطه شروع کامل عمل می کند. این برنامه با ورود ، ثبت نام ، تماس با ما ، وبلاگ و درباره صفحات بسیار زیبا و خیره کننده ارائه می شود. استفاده از کیت UI فوق العاده ساده و آسان است و به طراحان کمک می کند تا از خلاقیت و استعداد خود استفاده کنند. بیش از 25 نوع م typesلفه ، 12 نوع صفحه مختلف و موارد دیگر دارد. با استفاده از دکمه های زیر آن را بررسی کنید.

میری رابط کاربر

کیت رابط کاربری Miri UI Bootstrap

هم اکنون خریداری کنید پیش نمایش

Miri UI یک کیت رابط کاربری Bootstrap 4 است که برای انجام کار طراحی شده است. این کیت UI از یک طراحی تمیز جذاب برخوردار است که مطمئناً برنامه های وب شما را شگفت انگیز می کند. همچنین از اجزای ضروری بوت استرپ با دقت طراحی شده است تا بتوانید به راحتی صفحات وب را بسازید. Miri UI دارای 11 صفحه نمونه به خوبی طراحی شده ، تعداد زیادی از اجزای قابل استفاده مجدد ، مستندات دقیق و موارد دیگر است. همراه با پشتیبانی عالی مشتری ، این یک الگوی ضروری است!

سیستم طراحی آرگون

سیستم طراحی آرگون

هم اکنون خریداری کنید پیش نمایش

توسعه خود را با یک سیستم طراحی Premium Argon برای بوت استرپ 4 آغاز کنید. این ترکیب رنگ هایی است که به راحتی در چشم ، کارت های جادار ، تایپوگرافی زیبا و گرافیک وجود دارد. Argon Design System PRO با بیش از 1100 عنصر منفرد ، 43 بخش و 17 صفحه مثال ساخته شده است که به شما امکان انتخاب و ترکیب را می دهد. آرگون همراه با مثالهای از پیش ساخته شده ، روند توسعه را یکپارچه می کند. هر عنصر حالت های مختلفی برای رنگ ها ، سبک ها ، شناور ، تمرکز دارد که به راحتی می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید و از آنها استفاده کنید.

Impact Design System PRO

سیستم طراحی ضربه

هم اکنون خریداری کنید پیش نمایش

توسعه خود را با این سیستم طراحی عالی که برای ویترین تجارت آنلاین شما طراحی شده شروع کنید. Impact Design System به عنوان یک راه حل کامل ، شامل هر دو صفحه اول و صفحات داشبورد است. Impact Design System Pro دارای تعداد زیادی از اجزای ساخته شده است که متناسب با هم باشند و به نظر شگفت انگیز برسند. اگر شما یک کسب و کار کاملاً جدید هستید که می خواهید حضور آنلاین خود را ایجاد کنید یا فقط می خواهید به مردم بگویید شما کی هستید و چه کاری انجام می دهید ، این ممکن است جوابگوی شما باشد.

BS4Start – Bootstrap 4 UI / Starter Kit

کیت UI BS4

هم اکنون خریداری کنید پیش نمایش

BS4Start یک کیت UI پاسخگو Bootstrap 4 است که برای هر کسی که می خواهد برنامه های وب یا وب سایت هایی را در چارچوب Bootstrap ایجاد کند ، ساخته شده است. برای استفاده از این کیت UI نیازی نیست که یک توسعه دهنده وب باشید. BS4Start به شما کمک می کند تا پروژه Bootstrap بعدی خود را بسیار سریعتر از قبل ایجاد کنید. BS4Start با طراحی ساده و ظریف با تمرکز بر محتوا و خوانایی ارائه می شود. این الگو با استفاده از SASS برای شخصی سازی سریعتر ساخته شده است.

King UI – Bootstrap UI & Components Kit توسط KingStudio

کیت King UI بوت استرپ

هم اکنون خریداری کنید پیش نمایش

King UI توسط طراحان برای طراحان ایجاد شده است. این ویژگی بیش از 350+ عنصر UI ، بخش و م Compلفه دارد که همه در HTML5 ، CSS3 با SASS کدگذاری شده اند و براساس آخرین نسخه Bootstrap ساخته شده اند. این کیت UI به شما کمک می کند تا یک تن در زمان توسعه صرفه جویی کنید! با استفاده از پیوندهای زیر آن را بررسی کنید.

Kraft bootstrap 4 web kit Ui template by CodedThemes

کیت UI کرافت

هم اکنون خریداری کنید پیش نمایش

Kraft یک کیت وب UI مدرن و در عین حال قدرتمند است که با استفاده از چارچوب Bootstrap 4 ساخته شده است. این ویژگی دارای بیش از 150 بلوک رابط کاربری منحصر به فرد و شگفت انگیز طراحی شده است که به 15 گروه طبقه بندی شده ، نامگذاری شده و لایه بندی شده اند. سفارشی سازی و تغییر این کیت UI بر اساس نیازهای تجاری شما بسیار آسان است.

خب! حالا شما مالک آن هستید. در حال حاضر شما باید ایده خوبی در مورد سیستم طراحی داشته باشید. منتظر ارسال مطالب بیشتر وبلاگ باشید. اگر س anyالی ، پیشنهادی یا هر چیز دیگری داشتید برای ما در info@bootstrap.com بنویسید!