این مقاله در مشارکت با ایجاد شده است Flipsnack. از حمایت شما از شرکایی که SitePoint را امکان پذیر می سازند متشکریم.

یکی از دلهره آورترین وظایف هرکسی که مایل به ایجاد هر نوع بروشور ، گزارش ، کاتالوگ یا مجله آنلاین است ، جنبه طراحی است. این موارد معمولاً یا برای ارتقا or یا ارتباطات داخلی مورد نیاز است و همه شرکت ها در یک نقطه یا نقطه دیگر به آنها نیاز دارند.

ممکن است شما تمام مطالب یا ایده هایی را برای محتوا آماده داشته باشید ، اما در این صورت باید بر روی طراحی تمرکز کنید ، زیرا این چیزی است که همه را با هم هماهنگ می کند.

ابزارهای حرفه ای وجود دارد که معمولاً طراحان در این مورد به دنبال آن هستند. InDesign ، Affinity Publisher ، QuarkXPress یا موارد دیگر معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند.

این ابزارهای طراحی دارای پیچیدگی های مختلفی هستند ، به دانش فنی مختلفی نیاز دارند و منحنی های یادگیری متفاوتی دارند. برای کسی که هرگز این دیزاین را باز نکرده یا با یک ابزار طراحی حرفه ای مشابه کار نکرده است ، ایده طراحی بروشور یا کاتالوگ می تواند کمی ترسناک باشد.

اگر این به نظر شما می رسد ، وحشت نکنید. ابزاری وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا به راحتی و بصورت آنلاین طرح های حرفه ای ایجاد کنید و برای هر نوع طراحی که دارای چندین صفحه باشد (و همچنین برای طراحی های تک صفحه نیز کاربرد دارد) بسیار مناسب است. نام آن Flipsnack است.

حتی اگر با طراحی مشکل ندارید ، باز هم ارزش آن را دارد که امتحان کنید.

چه چیزی باعث می شود Flipsnack متفاوت از بیشتر ابزارهای طراحی حرفه ای این است که واقعاً ساده و ساده است. در واقع استفاده از آن بسیار آسان است به طوری که هرکسی از بازاریابان ، صاحبان مشاغل تا دانشجویان می تواند و از آن استفاده کرده است.

با بیش از چهار میلیون کاربر در حال حاضر ، Flipsnack یکی از برترین سیستم عامل های انتشار دیجیتال در جهان برای فهرست آنلاین ورق زدن است. افراد از هر مجموعه مهارت و از هر گوشه جهان Flipsnack را مکان مناسب برای ایجاد انواع انتشارات یافته اند. برخی از آنها از Flipsnack برای تبدیل ساده PDF های آماده به کاتالوگ های تلنگر صفحه ای تعاملی استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند از ابزار طراحی یکپارچه آن برای ساخت کاتالوگ خود از ابتدا ، صفحه به صفحه استفاده کنند. ابزار طراحی یکپارچه “Design Studio” نام دارد.

بعد از پایان کار و طراحی ، Flipsnack روش های مختلفی را برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت خود در صورت تمایل ارائه می دهد. شما می توانید به سادگی پیوندی را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، آن را از طریق ایمیل ارسال کنید ، در وب سایت خود میزبانی کنید و موارد دیگر. اما ، اگر می خواهید همه چیز خصوصی بماند ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. Flipsnack از تمام اقدامات امنیتی سطح بالایی برای اطمینان از قفل ماندن اطلاعات شما برای نگهداری اطلاعات استفاده می کند.

Design Studio چگونه کار می کند؟

Flipsnack استودیوی طراحی نیرویی است که باید حساب شود. قدرتمند ، بصری ، پیمایش آسان و استفاده از آن آسان است. هدف Flipsnack آوردن هر چیزی بود که شخص ممکن است – طراح یا غیر ممکن – برای خلق یک اثر هنری در Design Studio نیاز داشته باشد.

رابط کاربری مبتنی بر کشیدن و رها کردن است ، و حتی اگر پیمایش آن آسان باشد ، دارای ویژگی های پیشرفته ای است که هنگام ساخت یک طراحی حرفه ای بسیار مهم هستند: لایه ها ، راهنماهای هوشمند ، خط کش ها ، انتخاب های متعدد ، گروه ، قفل و موارد دیگر.

تا جایی که توانایی ها پیش می رود ، حتی طراحان حرفه ای نیز راضی خواهند بود. تقریباً هر جنبه ای که در مورد ویرایش یا طراحی فکر کنید می تواند باشد. طیف گسترده ای از قلم ها در دسترس است ، اما سیستم از وارد کردن قلم نیز پشتیبانی می کند. همه گزینه هایی که برای ویرایش متن انتظار دارید وجود دارد. کاربران می توانند تصاویر خود را بارگذاری کنند ، یا می توانند از عکسهای سهام رایگان Unsplash ، مستقیماً از Flipsnack استفاده کنند. جایگزینی یک تصویر با یک تصویر دیگر فقط به یک عمل کشیدن و رها کردن ساده نیاز دارد.

شما می توانید از ایجاد طرح های اساسی با متن و تصاویر ، تا طراحی طرح های پیچیده تر ، با ماسک های تصویر ، شکل ها و حتی عناصر تعاملی ، کارهایی انجام دهید. با اضافه کردن فیلم ها در طرح ، GIF ، فرم ها ، برچسب های تعاملی یا زیرنویس ها ، یک طراحی اساسی می تواند برای خواننده به یک تجربه جالب و سرگرم کننده تبدیل شود. دکمه های خرید را در کاتالوگ ها اضافه کنید ، زیرنویس ها و توضیحاتی را ایجاد کنید که وقتی خواننده ماوس را روی مکان های خاص قرار می دهد و پیوندها را اضافه کنید.

ویرایش دو صفحه ای

Flipsnack یکی از تنها ابزارهای آنلاین است که گزینه ویرایش دو صفحه را ارائه می دهد. این بدان معناست که شما به طور مداوم از طراحی کامل هر دو صفحه به عنوان ویرایش خود ، مشاهده خواهید کرد. این همچنین بدان معنی است که شما می توانید طرح کامل یک فهرست باز را به راحتی ویرایش کنید: یک تصویر را در هر دو صفحه اضافه کنید یا یک عنوان را در کل طرح اضافه کنید.

طرح بندی دو صفحه ای

این تفاوت بزرگی ایجاد می کند و واقعاً به شما در روند خلاقیت کمک می کند. این به شما امکان می دهد در حین طراحی ، آنچه خواننده را مشاهده می کند ، مشاهده کنید.

الگوها

برای آن لحظاتی که شما در یک شرایط لازم هستید و باید سریع چیزی را خلق کنید ، Flipsnack نیز شما را تحت پوشش قرار داده است. درست در داخل سیستم عامل ، تعداد زیادی الگو به صورت حرفه ای ساخته شده است که استفاده از آنها رایگان و آماده برای استفاده در هر زمان است. کتابخانه الگوها به طور مداوم در حال رشد است و انواع مختلفی از انتشارات را شامل می شود ، از آلبوم عکس ، نمونه کارها ، گزارش ها ، کاتالوگ ها ، مجلات ، راهنماها و موارد دیگر.

ویرایش الگوها در Design Studio به سادگی چند کلیک ساده است. هر چیزی را که در یک الگو مشاهده می کنید می توانید به دلخواه تغییر دهید. واقعاً فقط چند دقیقه طول می کشد.

چاپ

صرفه جویی در درختان با انتشار آنلاین به همان اندازه مهم است ، گاهی اوقات مردم هنوز هم نیاز به سفارش چاپ دارند. بنابراین تمام طرح های ساخته شده در Flipsnack می توانند به صورت PDF با کیفیت بالا بارگیری و برای سفارش چاپ استفاده شوند. همچنین گزینه ای برای سفارش چاپ هر چیزی که مستقیماً از طریق رابط Flipsnack ساخته اید ، از شریک چاپ آن وجود دارد. شما همه گزینه های مورد نیاز ، همه را در یک مکان دریافت می کنید.

چرا باید از آن استفاده کنم؟

Design Studio به همان اندازه که پیچیده است و با وجود گزینه های زیادی که Flipsnack ارائه می دهد ، استفاده از آن هنوز هم فوق العاده آسان است. کل پلت فرم با در نظر گرفتن مبتدی طراحی شده است.

این بدان معنا نیست که یک طراح یا ویرایشگر خبره دقیقاً آنچه را که لازم دارند پیدا نخواهد کرد. Flipsnack فارغ از مهارت شما ، برای هر کسی و همه مناسب است ، و آن را به ابزاری مناسب برای استفاده در هر نوع سازمان ، تجارت و یا شخصی تبدیل می کند.

نسخه رایگان موجود است آن را امتحان کنید!