این مقاله با حمایت مالی توسط شریک محتوای ما ایجاد شده است ، رسانه BAW. با تشکر از شما برای حمایت از شرکایی که SitePoint را امکان پذیر می کنند.

در این پست هفت دستورالعمل ارزشمند برای توسعه دهندگان ارائه شده است تا به آنها کمک کند تا نمونه کارهای ویژه ای ایجاد کنند که فوراً مشتریان بالقوه را تحت تأثیر قرار دهد. نمونه کارها با طراحی خوب یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی است که یک توسعه دهنده می تواند برای جذب مشتری و مشتری داشته باشد.

طراحی سایت های نمونه کارها

شماره یک موردی که می خواهید نمونه کارهای توسعه دهنده شما برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان بالقوه بر روی آن تمرکز کنند چیست؟ به طور طبیعی ، این باید نشان دهد آنچه قبلاً به دست آورده اید. اما مهمتر از همه ، این باید نشان دهد که شما قادر به انجام چه کاری هستید.

مسلماً ، توانایی ایجاد کد عالی – برای تأمین تقریباً هر نیاز – یک امتیاز فروش استثنایی است. اما حتی اگر توانایی انجام چنین کاری را داشته باشید ، بهتر است نیک نیک شوید و خود را به عنوان یک متخصص در یک یا چند زمینه معرفی کنید تا اینکه خود را به عنوان جک تمام معاملات معرفی کنید – و در نتیجه برای برخی از مشتریان بالقوه ، احتمالی استاد هیچ.

به همین دلیل در طراحی سایت نمونه کارها برای تجارت خود بسیار بهتر خواهید بود.

بگذار توضیح بدهم.

این سناریو را در نظر بگیرید. شما یک سایت نمونه کارهای ژنتیکی ایجاد کرده اید که برای دسترسی به بیشترین مشتریان ممکن است. اگر این کار را به درستی انجام دهید ، ممکن است سایت شما برای کسانی که به دنبال استخدام “یک توسعه دهنده وردپرس” هستند و یا افرادی که به دنبال “یک سرویس توسعه وب” هستند ، رتبه بالایی داشته باشد. اما در آنجا رقابت زیادی وجود دارد. این رویکرد به احتمال زیاد وظایف پردرآمد مورد نظر شما را به همراه ندارد و در نهایت برای یافتن انواع مشتریانی که نیاز دارید بسیار سخت تر کار می کنید. هستند در جستجوی

حال ، یک سناریو جایگزین را در نظر بگیرید. شما یک جفت یا بیشتر سایت نمونه کارها یا یک سایت واحد با دو یا چند صفحه نمونه کارها ایجاد می کنید که آدرس دهی جداگانه دارند. این ممکن است یک سایت یا صفحه برای یک مشتری بهداشت و تناسب اندام ، دیگری برای یک مشاور تغذیه و غیره باشد. هرچه طاقچه (بازدید کنندگان) شما باریک تر باشد ، به احتمال زیاد رتبه شما بالاتر خواهد بود و برای مشتریان احتمالی مورد نظر شما پیدا کردن شما راحت تر خواهد بود. اگرچه این روش کمی بیشتر طول خواهد کشید ، اما شما مجبورید مشتریانی را که می خواهید خیلی خیلی بیشتر بگیرند جستجو کنید.

نمونه های زیر را در دنیای واقعی بررسی کنید و انتخاب کنید BeTheme وب سایت های از پیش ساخته شده می توانید برای سبک دادن به نمونه کارها یا صفحه طاقچه استفاده کنید.

1. نمونه کارها توسعه دهنده برای صنعت زیبایی

وب سایت هایی برای سالن های زیبایی ، آبگرم و مواردی از این قبیل باید مشتریان را متقاعد کنند که عملکرد صاحبان سایت با گفته های آنها مطابقت دارد و می توان به آنها برای ارائه خدمات با کیفیت اعتماد کرد.

احساس لوکس بودن نیز باید منتقل شود. صرف نظر از هزینه خدمات ، مشتریان دوست دارند متنعم شده و احساس خاصی داشته باشند.

سالن استودیو وبوب سایت از این ویژگی ها برای ایجاد صفحه اصلی جذاب ، خوشامدگویی و حرفه ای استفاده می کند. این سایت همچنین دارای تصاویر مربوطه است که پزشکان صنعت زیبایی و مشتریان آنها می توانند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنند:

نمونه طراحی وب سایت سالن زیبایی ، شامل صندلی های سالن

با شخصی سازی می توانید به راحتی تجربه ای مشابه ایجاد کنید آرایشگاه متناسب با سبک و نام تجاری مشتری احتمالی است.

تم BeHairdresser

2. نمونه کارها توسعه دهنده برای سلامتی و سلامتی

مشاغل موفق تا حد زیادی به اعتماد سازی به عنوان وسیله ای برای آوردن مشتری جدید در خانه اعتماد می کنند ، و یکی از روش های تلاش برای انجام این کار ، ایجاد آرامش ، صلاحیت و حرفه ای بودن در حضور آنلاین است.

این امر به ویژه برای خدمات پیشرفته مانند خدمات ارائه دهنده خدمات بهداشتی و سلامتی بسیار مهم است. طراحی وب سایت مدرن وب سایت نمونه کارها طاقچه مثال خوبی برای این است. توجه داشته باشید که دارندگان این وب سایت چقدر به طور م clientثر فضا را برای مشاهدات و توصیفات مشتری ایجاد کرده اند.

یک طراحی سایت سلامتی نمایشی

می توانید از BeClinic یک سایت از پیش ساخته شده به عنوان بنیادی برای ساختن یک صفحه یا یک وب سایت نمونه کارها که احساسی مشابه از آرامش و حرفه ای بودن را ایجاد می کند و به شما کمک می کند با مشتریان احتمالی سلامتی و سلامتی خود اعتماد ایجاد کنید:

تم BeClinic

3. نمونه کارها توسعه دهنده برای مربیان و مربیان

قدرت ، قدرت و استقامت کلمات کلیدی برای این مکان است. وب سایت های آموزش و مربی گری برای انتقال پیام خود به حروف بزرگ و تصاویر افراد قوی ، سالم (و معمولاً جذاب) متکی هستند.

آژانس دیجیتال راه اندازی فعال است یک نمونه عالی از این نوع پیام رسانی است ، که در آن به طرز حیرت انگیزی سبک مربی یا مربی را به عناصر طراحی وارد می کند:

شروع فعال طرح بندی فعال

اگر قصد ایجاد یک سایت نمونه کارها برای این مکان را داشتید ، نمی توانستید بهتر از انتخاب سایت باشید BePersonalTrainer سایت از پیش ساخته شده برای اجرای پروژه خود.

تم BePersonalTrainer

4. نمونه کارها توسعه دهنده برای موسسات غیرانتفاعی و خیریه

در این جایگاه ، تمرکز اصلی یک وب سایت معمولاً بر روی افراد و جوامعی است که سازمان آن خدمت می کند. نسخه به طور معمول ساده ، سرراست و با دستگیری تصاویر پشتیبانی می شود که به سرعت پیام مورد نظر را منتقل می کند و موارد مهم فعلی را برجسته می کند.

CTA به طور م employedثر برای نشان دادن داوطلبان ، اهدا کنندگان و سایر بازدیدکنندگان به مناطق مناسب مورد علاقه به کار می رود.

به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس ، شما به طور طبیعی می خواهید نمونه کارهای خود را از این روش پیروی کنید ، نمونه ای عالی از آن در ارتفاع وب سایت آژانس:

وب سایت Elevation

اگر دوست دارید آنچه می بینید ، BeCharity سایت از پیش ساخته شده همان چیزی است که دکتر دستور داده است تا سایت شما را بسازد:

تم BeCharity

5. نمونه کارها توسعه دهنده خدمات مالی

برای مدت زمان طولانی ، وب سایت های خدمات مالی معمولاً با طراحی هایی مشخص می شدند که می توان خیرخواهانه آنها را جایی بین محافظه کار و کاملاً بدبخت توصیف کرد.

اخیراً ، وب سایتهای موجود در این مکان شروع به استفاده از راه حلهای مشابه fintech کرده اند و ظاهری فناوری محورتر به خود گرفته اند.

وب سایت های Advisor این روش را برای وب سایت نمونه کارهای سخاوتمندانه خود نشان داده است:

سایت AdvisorWebsite

خواه بخواهید از این روش پیروی کنید یا نمونه کارهایی بسازید که شامل عکس های افراد واقعی باشد ، BeLoans می تواند به شما در انجام کار کمک کند.

تم BeLoans

6. نمونه کارها توسعه دهنده مد و خرده فروشی

به طور واضح وب سایت های طراح مد و خرده فروشی طیف گسترده ای از گزینه های طراحی را برای انتخاب دارند ، بسته به مارک تجاری و آنچه در نهایت فروخته می شود. سایت های مد تمایل دارند که سبک آنها را در مورد افراد واقعی نشان دهند ، در حالی که خرده فروشان ممکن است بیشتر به نحوه عملکرد یک محصول و آنچه می تواند برای مشتری انجام دهد تمرکز کنند.

دیفیوژن دیجیتال هر دو روش را در صفحه اصلی سایت خود قرار می دهد. اسلاید به تصویر کشیده شده در زیر ، جواهرات دست ساز خانگی را نشان می دهد. (اسلاید زیر در سایت ، یک باریک نمایش مد را نشان می دهد و بعدی بعد از آن ، یکی دیگر از طاقچه های مختلف کسب و کار را نشان می دهد.)

صفحه اصلی دیفیوژن دیجیتال

BeStore به شما امکان پذیرایی از هر یک از دو نوع نمونه کارها را می دهد.

تم مد BeStore

7. نمونه کارها توسعه دهنده با طاقچه های خاص مکان

بسیاری از صاحبان مشاغل ، به ویژه صاحبان مشاغل کوچکتر ، خدمات خود را به جوامع محلی و مناطق اطراف محدود می کنند. برای مکانهایی که دارای هویت عمیق هستند ، مانند سیاتل ، نیویورک یا لس آنجلس ، بسیاری از این مشاغل محلی دارای وب سایت هایی هستند که نشان دهنده غرور محلی است و از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی موفق استفاده می کنند.

طراحی بوشویک نمونه ای از این ادای احترام به مکان واقع در بروکلین ، نیویورک با تصاویر دیدنی ها و محله های مختلف در سراسر سایت است.

وب سایت طراحی بوشویک

بیش از چند سایت از قبل ساخته شده Be وجود دارد که می تواند به شما خوب خدمت کند ، اما اگر آنچه را در طراحی Bushwick مشاهده می کنید دوست دارید ، ممکن است پیدا کنید BeCityHall بهترین انتخاب برای اجرای پروژه طراحی نمونه کارها:

تم BeCityHall

آیا می خواهید برای تجارت خود سایت های نمونه کارها طراحی کنید؟

بیشتر نمونه هایی که در اینجا نشان داده شده است ، خاص خاص و منحصر به فرد است ، اما توجه به این نکته مهم است که اگر تجارت توسعه شما با چندین تخصص روبرو است ، BeTheme شما را قادر می سازد تا به راحتی چندین سایت نمونه کارها یا یک سایت واحد با چندین صفحه ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید: این همه چیز در مورد جذب و تأثیرگذاری بر روی چشم اندازها است به طوری که آنها مایل و مشتاق هستند که گام بعدی را با شما بردارند. اگر یک “راز” در این امر وجود داشته باشد ، این توانایی نشان دادن توانایی شما در طراحی سایت نمونه کارهایی است که با آن راحت خواهند بود و از داشتن خود افتخار و هیجان خواهند داشت.

شما می توانید آن را انجام دهید